Продажі одягу українських дизайнерів у 2021 році в ЦУМі досягли 150 млн гривень

20.01.2022
1152

Фото: ЦУМ

За три роки співпраці з українськими дизайнерами продажі одягу у київському ЦУМі зросли вчетверо. За 2021 рік вони досягли рекордної позначки у 150 мільйонів гривень. Про це повідомляють у пресслужбі універмагу.


Департамент українських дизайнерів розташований на третьому поверсі універмагу, де представлено вже близько 150 українських брендів, серед яких: Frolov, Litkovskaya, Ksenia Schnaider, Sleeper, Guzema Fine Jewelry, Anna October, Jul, Gunia Project та інші. «Департамент українських дизайнерів – найамбітніший та швидкозростаючий напрям ЦУМу, яким ми дуже пишаємося. Ми впевнені, що його потенціал ще до кінця не розкритий. Наша команда й надалі вкладатиме зусилля у його розвиток», – коментує баїнг-директорка ЦУМ Київ Ольга Чайка.

Загальний виторг ЦУМ не розкриває. Універмаг не бере з українських дизайнерів орендну плату, а працює за комісійною моделлю, пише Forbes. Комісія ЦУМу – 35% від вартості проданих речей. Проте ритейлер зазначає, що підхід до роботи з українськими дизайнерами не відрізняється від підходу до брендів, які ЦУМ імпортує напряму. «Байєри проводять ретельну селекцію, щоб відібрати найкращі бренди, збалансувати категорійну пропозицію, сформувати компліментарне сусідство. Команда ЦУМу знаходиться у безперервному пошуку талантів та менеджер напряму обробляє сотні запитів про співпрацю, завжди уважно знайомиться з кожним новим ім'ям на українському ринку», — кажуть у ЦУМ.

За словами ритейлера, на 2022 рік вже заплановані нові колаборації, відкриття нових корнерів та поп-ап зон.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.