Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Які фактори впливають на роботу працівників, які регулярно комунікують з клієнтами — дослідження Work Trend Index
Фото: пресслужба Microsoft
Компанія Microsoft опублікувала дослідження Work Trend Index, у якому зазначені ключові фактори, що впливають на роботу працівників, які регулярно комунікують з клієнтами. Серед них — культура піклування та позитивне ставлення до впровадження технологій.
- Культура піклування, як нова валюта: 76% співробітників відчувають зв’язок між собою. Проте понад 60% хотіли б, аби їхня компанія більше приділяла увагу культурі спілкування та комунікації, починаючи з верхніх рівнів менеджменту. Крім того, 51% лінійних співробітників, на некерівних посадах, стверджують, що не відчувають, що їх цінують старші менеджери, у якості колег.
-
Персонал перебуває на роздоріжжі: на тлі “Великої реорганізації” (Great Reshuffle) фахівці, які працюють з клієнтами, серед головних причин зміни роботи назвали вищу заробітну плату, наявність пільг та можливості дотримуватися балансу між роботою та особистим життям
-
Позитивне ставлення до впровадження технологій: 63% співробітників, що працюють із клієнтами, раді можливостям працевлаштування, які відкриваються завдяки сучасним технологіям. Крім того, учасники опитування поставили технології на третє місце у списку факторів, які знижують рівень стресу на робочому місці.
-
Можливості заповнити прогалини між новими технологіями та навчанням: 46% лінійних фахівців відчувають тиск через необхідність адаптуватися до нових технологій та страх втратити роботу. Ще 55% відзначили, що їм довелося опановувати нові технології “мимохідь”— без офіційного навчання або практики.