Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Kyiv Food Market повернувся після реновації: черги за “Чудовою шаурмою”, живі концерти та оновлений бар
Kyiv Food Market на Арсенальній відновив роботу після понад місячної перерви. Простір отримав оновлений інтер’єр, розширені формати закладів і нову програму івентів, які тепер регулярно проходитимуть у фудхолі. За цією трансформацією стоять значні вкладення. За словами команди проєкту, інвестиції у реновацію оцінюються щонайменше у $500 000, однак фінальна сума ще може зрости. До 25 грудня фудхол працює у тестовому режимі, паралельно допрацьовуючи формати й сервіс. Редакція Retailers.ua відвідала простір і з’ясувала, що саме там змінилося.
Простір після реновації: інтер’єр і швидкість обслуговування

Kyiv Food Market залишився впізнаваним, водночас став візуально свіжішим і комфортнішим для гостей. У просторі з’явилося більше живої зелені. У центрі головної зали першого поверху встановили велике дерево, навколо якого облаштували спільні столи для великих компаній і столи на чотирьох.
Водночас у просторі оновили навігацію та вивіски, підлогове покриття й частину меблів, а також кольорову гаму та освітлення. Воно стало теплішим і м’якшим. Зміни торкнулися й бару: інтер’єр оновили, а барну карту планують поступово доповнювати новими позиціями.
На сьомий рік існування Kyiv Food Market, попри обставини, ми вирішили, що саме час запропонувати споживачу оновлену сучасну концепцію єдиного найбільшого фудхолу країни, — ділився Михайло Бейлін під час Salt Innovation Conference.

До зимового сезону простір доповнили святковим новорічним декором, а фасад будівлі, як і торік, оформили у стилі пряничного будиночка.
На другому поверсі облаштували сцену для живих виступів і ресторанну зону для подій та вечірніх форматів.
Ми оновили простір, провели капітальні ремонтні роботи, модернізували вентиляційну систему, змінили посадку та відкрили ресторан на другому поверсі. Головною зміною стала поява сцени на другому поверсі — тепер на Kyiv Food Market завжди буде насичена культурна програма, — розповіли в команді проєкту.
Окрему увагу KFM приділили сервісним рішенням. Зокрема на першому поверсі запровадили оплату за QR-кодом. Тепер відвідувачі можуть розраховуватися безконтактно зі смартфона. За задумом команди, це має зменшити черги та прискорити обслуговування в години пік.
Знайомі формати та нові резиденти

Серед резидентів залишилися знайомі гостям бренди, водночас з’явилися й нові формати. У фудхолі продовжують роботу China Hi & Thai Hi, Himalaya, Milk Bar, Mimosa, Cooper Burgers, Spilka Coffee, Kisu Bubble Tea, Varvar BrewPub, Malva, Origins Bar, пекарня “Марчук Хліб” і “Міністерство Чебуреків”.
Серед нових форматів на першому поверсі з’явилися японський коктейль-бар Tachinomi та “Чудова українська шаурма”. На другому поверсі відкрився м’ясо-рибний ресторан Olvia від Алекса Купера з повноцінним обслуговуванням за столиками. На другому поверсі можна як замовити страви ресторану, так і сісти за столики з їжею, придбаною на першому поверсі.
На доставку наразі працюють Cooper Burgers, China Hi & Thai Hi, Mimosa Brooklyn Pizza, Milk Bar, Kisu Bubble Tea, Spilka Coffee, Malva та Varvar.
Наша ідея полягала в тому, щоб зібрати резидентів без внутрішньої конкуренції. Тому в Kyiv Food Market представлено по одному формату — одна кондитерська, одна пекарня, одна піцерія. Ми хочемо, щоб гість за один візит міг отримати максимум вражень: спробувати і китайську кухню, і шаурму. Вважаємо, що сьогодні у фудхолі представлені одні з найсильніших проєктів в Україні, — зазначають у команді Kyiv Food Market.
Чудова Українська Шаурма: медійний формат з чергами
"Чудова українська шаурма" — проєкт автора YouTube-каналу ЧУШ Степана Єраносяна. У меню представлені фірмові позиції, зокрема шаурма "Одеса" та "Київ", а також соки й лимонади.

Навіть удень біля корнера була чимала черга. Чекати на замовлення нам довелося приблизно пів години, про що персонал одразу попереджав на касі. Такий формат для фудхолу означає стабільний потік гостей і високу медійну впізнаваність.

Шаурма "Одеса" з куркою та фрі коштує 245 грн. Порція ситна й добре збалансована за смаком. Формат доповнюють чеки з передбаченнями — упізнавана деталь бренду.
Якщо не враховувати поїздки Україною з дегустаціями, які почалися ще у 2021 році, першу повноцінну ітерацію продукту ми створили 1 квітня 2025 року. Після цього процес довелося поставити на паузу майже на пів року через невизначеність із локацією — формат і простір фудхолу безпосередньо впливають на продукт: від способу приготування м’яса до кількості позицій у меню. Зрештою шлях від ідеї до відкриття “Чудової української шаурми” зайняв чотири роки, — розповів Степан Єраносян.
Команда понад півтора року шукала локацію для закладу, однак жоден із варіантів їм не підійшов. За словами Степана Єраносяна, саме новина про реновацію Kyiv Food Market підштовхнула їх до вибору цієї локації.
У майбутньому проєкт планує сформувати постійне меню з чотирьох основних позицій і щомісяця додавати одну гостьову. Водночас на старті команда зосереджена на налагодженні процесів і роботі з високим попитом, тому наразі в меню представлено лише кілька позицій.
Івенти як частина оновленої концепції

Івенти стали важливою частиною оновленого формату Kyiv Food Market. На сцені, що на другому поверсі регулярно планують проводити вечірки та живі музичні виступи. 11 грудня під час офіційної презентації тут виступив гурт Blooms Corda. У перший вечір після відкриття фудхол відвідали близько трьох тисяч гостей, яких пригощали безплатним welcome-drink і святковим тортом.
У Kyiv Food Market зазначають, що культурна програма не є комерційним напрямом проєкту. Вхід на події фудхолу, як і раніше, залишається безплатним. Команда також звертає увагу, що разом із простором змінюється й аудиторія, тож KFM прагне розширювати взаємодію з гостями через нові враження, підтримку української культури та знайомство з сучасними українськими артистами.
У грудні в просторі заплановано низку подій: 21 грудня виступить OTOY, 25-го — фольклорний гурт "Щебіт", а 26 грудня — співачка Lely45. Для зручності гостей на час подій доступна опція бронювання столиків із депозитом.

Тестовий період триватиме ще тиждень. За цей час команда Kyiv Food Market планує зібрати максимум зворотного зв’язку від гостей, щоб у 2026 році запустити фудхол у повноцінному, відшліфованому форматі з високим рівнем сервісу і насиченою концертною програмою.
Нагадаємо, Kyiv Food Market відкрився у вересні 2019 року у будівлі колишнього заводу “Арсенал”, який має площу близько 1700 м² і зібрав понад 20 закладів харчування з першого дня роботи. Це спільний проєкт ресторатора Алекса Купера та власника мережі La Famiglia Михайла Бейліна.
Автор: Анна Іваненко
