Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
За допомогою власної авіакомпанії "Нова пошта" зможе доставляти товари, що швидко псуються, фарму, небезпечні вантажі, що вимагають спеціальних температурних режимів та ін.
Фото: "Новая почта"
У жовтні "Нова пошта" повідомила про запуск власної авіакомпанії під назвою "Supernova Airlines". Вона матиме власний авіафлот і підпорядковуватиметься компанії "Нова пошта Глобал". Рейси здійснюватимуться з міжнародних аеропортів "Бориспіль" та "Львів". Авіаперевізник доставлятиме міжнародні вантажі.
В інтерв'ю AIN СЕО "Нова пошта Глобал" Юрій Беневітський докладно розповів, як працюватиме авіадоставка. Retailers публікує витяг з інтерв'ю.
Про запуск авіакомпанії
«Запуск власної авіакомпанії – це виключно операційна необхідність. Ми хотіли виконувати рейси з нашими посилками самостійно, не залучаючи сторонніх перевізників, щоб отримати контроль та необхідні нам терміни».
Про терміни доставки
«Якщо ми обіцяємо доставити посилку до 6 календарних днів, то ми доставимо її на 4 або 5 календарний день з моменту відправки. Наприклад, якщо ви звертаєтеся до оператора великої четвірки, там доставка 4-5 днів означає, що вам доставлять на 4 або 5 день, не раніше. Тобто ми намагаємося доставити посилку раніше вказаних термінів».
«Це буде повністю наша миля. Саме тому ми й робимо, що не залежить від розкладу польотів наших партнерів та підрядників. Ми хочемо літати самостійно, щоб виконувати свої зобов'язання щодо термінів для клієнтів».
Про те, з якими сегментами співпрацюватимуть
За словами топ-менеджера, авіакомпанія обслуговуватиме «всі сегменти, навіть у які ми ще не зайшли. Наприклад, товари, що швидко псуються, фарму, небезпечні вантажі, що вимагають спеціальних температурних режимів. По суті, своя авіакомпанія дозволить нам усе це возити».
Про те, скільки літаків, який аеропорт обслуговує, яка авіакоманда?
Наразі триває підготовча робота. Є команда, яка займається проходженням усіх необхідних процедур, щоб отримати сертифікат експлуатанта у ДАСо (Державній авіаційній службі). На це потрібен час, але у середині наступного року ми виходимо на власний розклад польотів. Це буде Нью-Йорк-Бориспіль, Бориспіль-Нью-Йорк (JFK-KPB, KPB-JFK).
Також буде Китай, зараз йде вибір аеропорту — там їх чимало, як локальних, так і за межами територіального Китаю. Плануємо літати до Гонконгу, Гуанчжоу, Пекіна, Ханчжоу, Умчі тощо. Вибір залежатиме від того, де будуть консолідовані вантажі наших клієнтів і проходити всі необхідні митні процедури підготовки до перельоту.
Для початку нам вистачить двох літаків. Я поки не скажу про вантажомісткість, тому що зараз ми розглядаємо варіанти. Але вона буде достатньою, щоб вивозити той обсяг, який ми маємо, і ще залишилися потужності для залучення нових вантажів у нових сегментах ринку.
Вартість одного літака
Скільки коштує один такий літак – закрита інформація. Проте я можу сказати, якою буде потенційно вартість вантажу, який перевозить один такий літак за політ.