5 ознак прибуткового інтернет-магазину

02.12.2021
3696
PR-Матеріал

У гонитві за стильним візуальним дизайном інтернет-магазину власники вкладають менше грошей у саму роботу та юзабіліті вебресурсу. А дарма, адже за гарною картинкою ховається потужний “рушій” та грамотно прописаний код, який дозволяє сайту працювати бездоганно та приносити прибуток власнику.

Експерти вебстудії “Бізнес Сайт”, що пропонує послуги інтернет-маркетингу та просування бізнесу у Мережі, назвали 5 ознак прибуткового інтернет-магазину. 

Перевірте, чи відповідає цим параметрам ваш вебсайт? Якщо ні, час його модернізувати.


SEO-оптимізація

Це комплекс робіт щодо підвищення видимості сайту у пошуку. Перевага такого методу перед платною контекстною рекламою очевидна. У результаті правильної оптимізації ресурсу повністю, на сайт потраплятимуть користувачі з безплатного пошуку, які перейшли на сторінку пошукової видачі Google. За даними BrightEdge, це приблизно 64% ​​потенційних покупців.

Без належної SEO-оптимізації пошуковик Google відправить сайт на задвірки: 90,63% сторінок, проіндексованих цією пошуковою системою, зовсім не мають трафіку, бо ніколи не потрапляють на першу сторінку пошукової видачі. А от потрапляння на першу позицію у видачі Google за необхідними комерційними ключовими запитами дозволяє збільшити CTR на 30% і більше, залежно від типу товару та аудиторії покупців.

Швидке завантаження

Скільки ви самі готові чекати, поки відкриється перша сторінка сайту: 5-10 секунд, а може півхвилини? Оптимальний час завантаження 2-3 секунди, інакше ви ризикуєте втратити клієнта. Користувач просто не дочекається показу контенту й піде до конкурентів зі спритнішим вебресурсом. 

Щоб сайт завантажувався швидко, потрібно створити оптимальний код та оптимізувати всі зображення.

Зрозуміле юзабіліті сайту

Крім приємного інтерфейсу, під час розробки інтернет-магазину потрібно враховувати юзабіліті - зручність сайту для користувача. Важливо, щоб покупці швидко орієнтувалися в онлайн-магазині й легко знаходили потрібні кнопки: оформити та оплатити замовлення”, - зазначають експерти вебстудії “Бізнес Сайт”, що реалізує ефективні стратегії інтернет-просування для бізнесу з 2011 року.

Адаптація під мобільні пристрої

Частка покупок в інтернет-магазинах зі смартфона зростає з кожним роком. Тому адаптивність сайту – одна з обов'язкових вимог до сучасного інтернет-магазину. Важливо, щоб у мобільній версії працював весь функціонал, як і у версії для ПК. У тому числі пошук за каталогом, фільтри, кошик, порівняння товарів, додавання до обраного тощо.

Та й сама пошукова система Google більш доброзичлива до сайтів, адаптованих під смартфони - такі ресурси краще ранжуються та показуються у пошуку.

Можливість оплати онлайн

За даними прес-служби групи компаній EVO, приблизно 15% замовлень у 2020 році оплачували карткою у момент купівлі - це майже вдвічі більше, ніж у 2019 році.

Саме тому у покупця має бути кілька варіантів оплати на вибір: за допомогою банківських карток Visa та Mastercard, через платіжні системи, такі як LiqPay, Google Pay та інші. Однак дрібним рітейлерам, без повної інформації про компанію та правил повернення товару на сайті, довіряють менше, віддаючи перевагу накладеному платежу у відділенні пошти. 

Для збереження клієнтських рахунків та їхніх фінансових та персональних даних в інтернет-магазині повинні бути дотримані всі заходи безпеки на програмному рівні. Також важливо запевнити покупця, що він зможе повернути покупку та отримати назад гроші відповідно до українського законодавства без зайвого затягування з боку магазина.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.