Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Google додає функції візуального пошуку для покупців
Фото: Google
Google представив нові функції для покупок, які дозволяють користувачам знаходити товари і бренди за допомогою візуального інструменту пошуку Google Lens на базі штучного інтелекту. Про це повідомляє The Verge.
Google продовжує розвивати у "пошуку" можливості MUM - багатозадачної нейромережі, яка працює з контекстом і може розуміти інформацію у тексті і зображеннях.
У додаток до цих нових функцій Google також вводить нові інструменти на базі штучного інтелекту для пошуку в онлайні і на мобільних пристроях. Оновлення дозволить користувачам ще більше звузити пошук за допомогою тексту. Так, наприклад, якщо користувач зробить знімок сорочки з візерунком, щоб знайти схожі предмети в онлайні за допомогою Google Lens, можна додати команду "шкарпетки з цим малюнком".
У мобільному додатку Google з'явиться кнопка "Пошук зображень" через технологію Google Lens. При натисканні додаток проаналізує вміст зображення на екрані і покаже, де купити такі ж або схожі товари. Так користувач зможе знайти, де купити потрібний елемент.
Також Lens з'явиться в ПК версії на браузері Chrome - з його допомогою користувачі зможуть розпізнавати текст, відео та картинки на сайті і шукати по їх вмісту в тій же вкладці.
На мобільних пристроях спроститься пошук одягу, взуття та аксесуарів - Google почне показувати відповідні за запитом речі різних кольорів і фасонів, а також іншу корисну інформацію: місцеві магазини, керівництва по стилю, відео.
Всі параметри можна фільтрувати на сторінці пошукової видачі, дивитися рейтинги, відгуки і порівнювати ціни.
Google Shopping Graph (база даних про товари і продавців) оновлюється у реальному часі - у ній більше 24 млрд товарних карток. Також пошуковик почне показувати наявність товару на мапі у магазинах неподалік від покупця - по фільтру "у наявності". Це допоможе залучити нових клієнтів для невеликих магазинів.