Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Стартап віртуального одягу DressX привернув додаткові інвестиції. Усього за час існування він залучив $3,3 млн венчурного фінансування
Фото:dev.ua
Стартап в області цифрової моди DressX закрив додатковий збір коштів у $1,3 млн. У липні він оголосив про залучення $2 млн інвестицій. Тепер стартап в цілому отримав $3,3 млн венчурного фінансування. Про це повідомляє WWD.
«Ми з гордістю повідомляємо, що DressX, яка підірвала індустрію одягу з оборотом $1,3 трлн, зібрала додаткові кошти, які в цілому довели венчурне фінансування компанії до $3,3 млн», — написала на своїй сторінці в Facebook СЕО та співзасновниця DRESSX Дар’я Шаповалова.
Фото: Synchrodogs
У першому раунді оцінки стартап залучив $2 млн інвестицій у липні 2021 року.
«Індустрія цифрової моди швидко розвивається, і приємно бачити, що все більше і більше зацікавлених сторін вірять у цю нову область, яка вже змінює індустрію моди у великих масштабах. З кожним днем ми наближаємося до нашої мети — продати 1 млрд цифрових модних речей», — повідомила Дар’я Шаповалова.
Разом за рік існування DressX привернув 3 раунди фінансування.
- Нагадаємо, DressX — це перший міжнародний мультибрендовий рітейлер цифрового одягу, який пропонує колекції від найвідоміших сучасних брендів в онлайні. У 2020 році у США стартап запустили дві українки — Дар'я Шаповалова та Наталія Моденова.