Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Facebook і Ray-Ban представили "розумні" окуляри з вбудованою камерою на 5 Мп
Фото: Ray-Ban
Facebook і Ray-Ban представили окуляри Stories з вбудованою камерою, повідомляє The Guardian. Вони вміють знімати фото і відео за допомогою двох камер на 5 Мп, відтворювати звук і показувати ідикатор заряду.
Аксесуари будуть продаватися у трьох варіантах оправи - Wayfarer, Round і Meteor і у першу чергу будуть маркуватися як продукт Ray-Ban.
Крім камер, окуляри оснащені мікрофоном і динаміком для прослуховування підкастів, а також голосовим помічником, що дозволяє робити все це без допомоги рук. У Facebook не розраховують на те, що ці прості камери замінять людям смартфон. «Наша місія - допомогти створити інструменти, які допоможуть людям відчувати себе підключеними у будь-який час і у будь-якому місці. Ми хочемо створити відчуття соціальної присутності, відчуття, що ви перебуваєте поруч з іншою людиною, що живе в одному просторі, незалежно від фізичної відстані », - кажуть у Facebook.
Вбудованої пам'яті вистачає приблизно на 500 фотографій або 30 35-секундних відеороликів. Весь відзнятий матеріал можна скинути на смартфон і обробити за допомогою додатка Facebook View. Вартість - від $299 і в залежності від типу лінз вона може доходити до $379.
Концепція колаборації Facebook і Ray-Ban сильно нагадує окуляри Snapchat - Spectacles, випущені у 2016 році, відзначає The Guardian. Snapchat випустила третє покоління своїх окулярів, однак вони не змогли привернути увагу цільового ринку. У 2017 році компанія списала вартість непроданих запасів на $40 млн.
Однак Facebook це порівняння не турбує. У компанії говорять, що Ray Ban виглядають як звичайні окуляри, які користувачі захочуть носити повсякденно.
У планах Facebook створити справжні окуляри "доповненої реальності" - пристрої з накладенням цифрового шару поверх самої реальності. Схожу концепцію розробляв Google зі своїм продуктом Google Glasses, який компанія вивела на ринок у 2014 році, а вже через рік закрила проект.
Переклад: Людмила Будіна