Ralph Lauren вийшов на ринок віртуальної одягу спільно з соцмережею Zepeto

03.09.2021
1993

Фото: Zepeto

Компанія Ralph Lauren почала співпрацювати з глобальною соціальною мережею Zepeto (200 млн. користувачів) і додатком для моделювання аватарів. Про це повідомляє Forbes.


Користувачі тепер можуть купувати  цифровий одяг бренду і одягати своїх аватарів. Представлена цифрова колекція включає 12 образів, серед яких більше 50 унікальних предметів, з поєднанням вінтажних стилів Polo Ralph Lauren і предметів з поточної літньої колекції. 

Кожна деталь одягу коштує від 14 до 40 ZEM (цифрова валюта додатка), тобто від $0,57 до $2,86.

У рамках колаборації модний Будинок також запустив на платформі три інтерактивних діджитал-простору, що дозволяють у віртуальному режимі відвідати флагманський бутік бренду, кав'ярню Ralph's Coffee і Центральний парк у Нью-Йорку.

«Партнерство Ralph Lauren з Zepeto стало черговим підтвердженням нашої віри у віртуальні інновації, як у ключовий інструмент для залучення молодого покоління споживачів», - прокоментувала директор бренду по цифровому розвитку Еліс Делаханті.

  • Пандемія вплинула на виникнення і популярність віртуального одягу. Нещодавно стартап з українським корінням Dressx залучив $2 млн інвестицій. Це перший міжнародний мультибрендовий рітейлер цифрового одягу, який пропонує колекції від найвідоміших сучасних брендів в онлайні.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.