Як отримувати замовлення з розсилок в ecommerce в 80 разів дешевше?

27.10.2020
2979
Промо-Анонс

Ні для кого не секрет, що вартість замовлень з Facebook і Google зростає з кожним днем. Наприклад, за останні 5 років вартість 1 замовлення в ecommerce з платної реклами виросла в середньому на 50%. Погодьтеся, маркетологам тепер доводиться серйозно попітніти, щоб залучити клієнтів за низькою ціною.


Якщо ви хочете навчитися отримувати недорогі замовлення в вашому інтернет-магазині з різних каналів комунікації — ця інформація точно зацікавить вас.

24 листопада Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts  запускає свій новий онлайн-курс "Як отримувати замовлення з розсилок в ecommerce в 80 разів дешевше".

Хто автор курсу? Альона Мельон — керівник відділу утримання клієнтів маркетплейса Shafa, в минулому керівник відділу утримання клієнтів маркетплейса Kasta. У Альони більше 11 років досвіду в email-маркетингу і їй точно є чим поділитися і що розповісти вам на лекціях.

Що вас чекає на курсі? 4 насичені тижні навчання і практика на реальному проекті під керівництвом досвідченого наставника. Весь свій багаторічний досвід побудови ефективних автоматичних серій листів для продажу товарів і послуг Альона помістила в 8 лекціях.

Це курс допоможе вам:

  • Побудувати стратегію повернення ваших клієнтів

  • Провести ефективну акцію в розсилках

  • Збирати контакти клієнтів та відвідувачів сайту

  • Створити ефективні тригера в різних каналах

  • Сегментувати базу клієнтів по інтересам

  • Сегментувати базу клієнтів по RF

  • Сегментувати базу клієнтів по каналах

  • Підготувати звіти для оцінки ефективності утримання клієнтів

Якщо ви ще сумніваєтеся чи підійде вам цей курс, переходьте на сайт, ознайомтеся з програмою і розвійте всі сумніви.

Для кого цей курс?

  • маркетологів в ecommerce. Навчіться отримувати недорогі замовлення з різних каналів комунікацій. Отримаєте нові ідеї і уникнете помилок у створенні масових розсилок.

  • email-маркетологам. Навчіться правильно сегментувати базу, збирати контакти, створювати ефективні шаблони, тексти і теми листів.

  • retention-менеджерам. Розгляньте всю воронку в сфері ecommerce — від відвідування сайту до повторної покупки. Навчіться покращувати конверсію на кожному етапі воронки, збільшуючи дохід інтернет-магазину.

Головна мета цього курсу —  навчити вас створювати висококонверсіонние комунікації з клієнтами і потенційними клієнтами в email-, viber-, sms-, web push-, mobile push-розсилках.

Хочете збільшити кількість замовлень, середній чек і зменшити вартість 1 замовлення в вашому інтернет-магазині? Якщо відповідь в голові пролунала як "так" — записуйтеся на курс. За промокодом retailers ви отримаєте -10% знижки!

Записатися на курс

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.