7-Eleven розвиває новий формат "магазинів біля дому" в США

02.03.2020
7942

Фото: 7-eleven

Мережа 7-Eleven розширила свою концепцію Evolution Store після успішного відкриття магазину в Далласі в березні минулого року, пише Chain Store Age. Компанія планує продовжити розширення концепції в США в 2020 році.


Новий формат призначений для тестування роздрібних технологій в реальному часі, де клієнти можуть спробувати останні інновації, представлені 7-Eleven. У нових магазинах також працює фуд-точка Laredo Taco Company — мережа ресторанів, яку компанія придбала разом з магазинами Stripes в Південному Техасі в 2018 році. 

lab store, 7-Eleven, Dallas

На фото: магазин 7-eleven в Далласі, Техас

У нових магазинах є асортимент ексклюзивних продуктів, послуг і функцій, адаптованих до місць, де працюють точки. Відвідувачі можуть замовити гарячі кавові напої, такі як латте і мокко. Вони також можуть приготувати їх самостійно, скориставшись автоматами самообслуговування з сенсорним екраном. Крім того, в магазині збільшився вибір крафтового пива і вин.

У нову концепцію включені цифрові ініціативи, які покращують процес здійснення покупок, включаючи технологію, яка дозволяє покупцям не стояти в черзі і сплатити покупки через додаток 7-Eleven. Крім того, покупці можуть скористатися доставкою продуктів додому, зробивши замовлення в додатку 7Now Delivery.

«Наші магазини втілюють видатні інновації в життя за допомогою нових платформ для продуктів харчування і напоїв, а також за допомогою цифрових технологій. Місія 7-Eleven полягає в тому, щоб надати клієнтам комфорт того, що вони хочуть, коли і де вони цього хочуть», — говорить президент і виконавчий директор 7-Eleven Джо ДеПінто.

За словами 7-Eleven, пілотний проект перевершив усі очікування завдяки захопленим відгукам, великої кількості клієнтів и збільшенню продажів. Концепції, які знаходять відгук у споживачів, попередньо виносяться на обговорення з клієнтами.

«Нові магазини представляють собою своєрідні навчальні лабораторії, де нові концепції розробляються для задоволення потреб клієнтів, яких вони будуть обслуговувати - від сонячної південній Каліфорнії до швидко мінливого світу Східного узбережжя», — коментує виконавчий віце-президент і головний операційний директор 7-Eleven Кріс Танко .

Джерело: Chain Store Age

Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.