Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Зміна концепції і ребрендинг. Як буде виглядати ТРЦ Respublika Park (фото), розповіла СЕО проекту Юлія Щаслива
Фото: Юлия Счастливая, CEO ТРЦ Respublika Park
У цьому році в Києві має відкритися найбільший торгово-розважальний центр в Україні — Respublika. Колись візитна картка олігарха Дмитра Фірташа в торговій нерухомості. Зараз же інвестором об'єкта є Віталій Хомутинник, який вкладає гроші через свій інвестфонд "Каскад-Інвест".
Як буде виглядати майбутній ТРЦ, які зміни відбулися в концепції, розповіла СЕО торгового центру Юлія Щаслива на вебінарі New Comers, організованому Retailers.
Позначка: З дозволу спікера публікуємо відео і візуалізацію ТРЦ (буде розміщена в кінці тексту).
Загальна площа ТРЦ — 300 000 кв.м., орендна — 130 000 кв.м. Він почав будуватися в Києві в 2012 році і через три роки, на стадії готовності 85%, роботи зупинилися, і не поновлювалися до минулого року. «Якщо не буде форс-мажорів, пов'язаних з пандемією, ТРЦ буде введено в експлуатацію в травні, а для гостей відкриється в 4 кварталі», — заявив виданню "РБК-Україна" глава наглядової ради інвест-фонду "Каскад-Інвест", Анатолій Шахновський . За його словами, фонд придбав всі права і активно інвестує в будівництво торгового центру.
Юлія Щаслива зазначила, що компанія розраховує на відвідуваність на рівні 50 000 — 60 000 чоловік в день.
Зараз, за словами, Юлії Щасливої:
— ведеться комплексний благоустрій території;
— здійснюється висадка дерев;
— ведуться роботи в зоні "Оазис", яка знаходиться в центральному атріумі;
— закінчені оздоблювальні роботи в атріумі вхідних груп, паркінгу;
— на завершальній стадії знаходяться оздоблювальні роботи загальних зон, повністю укладені плитка і захисний настил;
— встановлюються вітрини і ролети;
— відбувається благоустрій з боку ЖК "Республіка".
У відео можна побачити як ведуться будівельні роботи і візуалізацію проекту (відео знято минулого тижня, тобто між 22 і 28 березня).
Ребрендинг. Нова назва ТРЦ — Respublika Park (раніше Respublika — ред.). Оновлений бренд розроблений британською компанією Air Design
Дерево в логотипі — символ першого критого "живого" парку, який знаходиться в українських ТРЦ. У брендінгу використані основні кольори: фіолетовий і м'ятний.
Концепція ТРЦ
«Ми запропонуємо нашим клієнтам абсолютно новий формат шопінгу і розваг. Наша концепція розроблена з урахуванням останній трендів і максимально орієнтована на відвідувачів », — заявила Щаслива. За її словами, цільова аудиторія проекту — покоління Z, Y, Z і альфа.
Зараз компанія активно веде переговори з майбутніми орендарями. Рівень заповненості комерційних площ становить близько 60%. При цьому 35% орендної площі ТРЦ заброньовані орендарями на підставі протоколів про наміри та знаходяться на етапі юридичної фіксації. (Оновлено: в первісній версії статті йшлося про підписання 60% попередніх договорів. Компанія надіслала прес-реліз, в якому йдеться про 35%. Ми невірно витлумачили слова спікера. Просимо вибачення перед читачами).
У травні перші якірні орендарі вийдуть на адаптаційні роботи. Всього в проекті буде працювати більше 500 орендарів, які розмістяться на трьох рівнях ТРЦ.
Рівень 0 — паркінг, по периметру якого працюватимуть магазини в форматі street retail. На перший рівень можна буде потрапити через п'ять ескалаторів і траволаторів.
Рівень 1 — основна торгова галерея площею 96 223 кв.м.
Рівень 2 — розташований лише над центральним атріумом. Його площа — 28 567 кв.м. Тут працюватимуть 14-ти зальний кінотеатр, розважальний центр для дорослих і дітей, а також зона фуд-корти і спортивний клуб.
Особливістю цього ТРЦ — "живий" парк всередині будівлі на 2 000 кв.м. В зоні відпочинку для відвідувачів буде працювати фонтан і гідравлічна сцена (може підніматися і опускатися) для проведення заходів.
Під фуд-зону відведено 11 300 кв.м. — сюди відносяться всі оператори, пов'язані з їжею, включаючи можливу зону їжі в гіпермаркеті.
Одним з розваг в ТРЦ стане аеродинамічна труба для польотів. Роботи з виробництва та встановлення виконує компанія Aerodium, чиї аеротрубе, за словами Щасливої, використовують в Голлівуді і в парку розваги Disney. Respiblika стане першим торговим центром Європи, де аеротрубе розташується в самому центрі будинку в атріумі. Висота льотної камери становить 16 м, в тому числі, скляна колба — 10 м.
Іншим розважальним проектом ТРЦ стане розважальний парк "Неополис" на 10 000 кв.м. З понад 30 ультрасучасними атракціонами різного типу (екстремальні, сімейні, інтерактивні, спортивні), з використанням технологій доповненої реальності, які розраховані на різні вікові групи.
У ТРЦ також буде свій мобільний додаток з функцією побудови маршрутів, пошуком магазинів, сервісів і пошуком автомобіля на парковці.
У складі розважального центру буде працювати 16 паті-румів для проведень свят і днів народжень.
Критий паркінг розрахований на 3 500 паркомісць. За словами Юлії Щасливої, це найбільший критий паркінг у складі ТРЦ, представлений в Україні.
Локація
ТРЦ Respublika Park розташований в 9 хвилинах ходьби від ст. м. "Теремки". Від центру міста на машині, за словами СЕО, можна буде дістатися на машині за 20 хвилин.
Неподалік знаходиться ЗРК "Республіка", де будуть проживати 48 000 чоловік. Всього в пішій доступності від ТРЦ розташований житловий масив з населенням: 72 000 чоловік.
За словами Щасливої, новий об'єкт є "супер регіональним" ТРЦ. Первинна зона охоплення складає 880 000 чоловік (радіус 5 км), а вторинна — 2,1 млн (з урахуванням міст-сателітів: Вишневе, Боярка, Чабани, Буча, Ірпінь).
Фасад ТРЦ виконаний з використанням LED-технологій. Площа динамічного підсвічування становить 2 800 кв.м., а площа екрану — 180 кв.м.
Будівельні роботи в ТРЦ
Вид ТРЦ Respublika Park зовні (візуалізація)
Вид Respublika Park всередині (візуалізація)
Ресепшен
Туалети
Автоматизований гардероб
"Живий" парк
Розваги
Парковка
Автор: Роман Безсмертний