Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
За останні два роки частка e-commerce Metro зросла до 10%
Фото: outsignal
За останні два роки частка e-commerce Metro зросла з 3% до 10%. Про це у колонці Forbes повідомила СЕО компанії Олена Вдовиченко.
«Для порівняння: загалом на ринку частка онлайн-продажів — 1,5%. І ми бачимо позитивний тренд. Протягом кількох років вона може зрости до 5%. Цього мало, щоби повністю йти в інтернет. Тому гібридна модель, офлайн+онлайн, залишиться на найближчі 10 років», — зазначила Вдовиченко.
Також СЕО повідомила, що частка власних торгових марок зараз сягає 17%, до 2026 планують довести її до 24–25%.
За її словами виручка Metro за 2020 рік зросла до 21,4 млрд грн.