Підсумки року Moyo: продажі мережі збільшились на 20%

23.12.2021
1730

Фото: UNN

Продажі мережі техніки та електроніки Moyo за підсумками 2021 року збільшились на 20%, незважаючи на постійні локдауни та обмеження, зміну споживчих уподобань і поведінки клієнтів. Про це розповів СЕО Moyo Валентин Івакін на RAU Summit 2021.


За його словами, помітним є зміна поведінки покупців, оскільки вони повинні тепер обирати товар онлайн. Проте, якщо люди почали купувати в інтернеті, то від цього надалі не відмовляються. На онлайн у Moyo припадає 50% замовлень. Сюди також входять замовлення, оформлені онлайн через консультанта в магазині.

Також відбулося розширення мережі з 30-ти магазинів на початку 2021 року до 52-х точок на даний момент. 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.