Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У США 51% споживачів можуть здійснити святковий шопінг після нового року, тому що сподіваються на великі знижки
Фото: Titanium.lv
Згідно з опитуванням, проведеним глобальною транспортною та поштовою компанією Pitney Bowes, половина споживачів у США (51%) можуть купити деякі товари після нового року — у січні або лютому. Про це повідомляє Chain Store Age.
За даними дослідження, 43% споживачів заявили, що відкладають покупки перед святами, щоб отримати великі знижки.
Також 30% споживачів планують відкласти купівлю електроніки. Купівлю одягу після нового року відкладуть 21% усіх споживачів (серед них 31% представників покоління Z та 25% міленіалів).
Дві третини (68%) споживачів очікують, що на свята багато товарів не буде у наявності, але тільки чверть (26%) покладають відповідальність на роздрібних продавців. Дві третини (69%) споживачів очікують, що проблеми з ланцюжком поставок збережуться на початку року, а 62% — що вони збережуться протягом року.