Споживчі витрати у четвертому кварталі 2021 року зростуть на 7% — дослідження McKinsey у США

09.11.2021
1712

Фото: kupivusa

Згідно з дослідженням McKinsey проведеном у США, споживчі  витрати у четвертому кварталі у 2021 році, ймовірно, зростуть на 7% порівняно з 2020 роком та на 9% порівняно з 2019 роком.


 Приблизно 40% респондентів планують робити покупки раніше, ніж у 2020 році,це пов'язано з проблемами поставки та можливим дефіцитом товарів. Серед 60% споживачів, які стикалися з відсутністю товарів у наявності за останні три місяці, лише 13% сказали, що вони чекали, коли товар повернеться на склад. Близько 70% натомість змінили роздрібних торговців чи бренди.

Національна федерація роздрібної торгівлі нещодавно прогнозувала, що продажі в інтернеті та поза магазинами збільшаться на 15%, а загальні продажі можуть зрости від 8,5% до 10,5% порівняно з минулим роком. Звіт Coresight Research показав, що 78,2% споживачів планували купити свої подарунки в інтернеті цього святкового сезону.

Багато споживачів зараз шукають натхнення у соціальних мережах. 58% споживачів кажуть, що соціальні мережі впливатимуть на їх рішення про купівлю у святкові дні. Платформи, які найбільше впливають на поведінку, – це Facebook (67 %), YouTube (57 %) та Instagram (52%). 87% покоління Z кажуть, що вони очікують, що їх надихнуть соціальні мережі, причому YouTube, Instagram і TikTok є найбільш вірогідними джерелами натхнення.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.