Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Антимонопольний комітет оштрафував lifecell на 10,4 млн гривень за неправдиві слогани у своїй рекламі
За заявою від "Київстару" Антимонопольний комітет України оштрафував мобільного оператора lifecell на 10,4 млн гривень через порушення статті 15 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Конкретно — поширення неправдивої інформації про лідерство у наданні певних послуг, повідомляє прес-служба АМКУ.
“Київстар” поскаржився до Антимонопольного комітету із заявою про те, що lifecell поширює несумлінну рекламу. В АМКУ встановили, що мобільний оператор справді у своїй рекламній кампанії використовує маніпулятивні слогани, такі як:
«Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Найкраще покриття 4,5 G», обґрунтовуючи зазначене твердження наявністю лідерства у кількості спектра у діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц у перерахунку на одного абонента. Однак про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчать також: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність;
"№1 у роумінгу для інтернету", на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. У цьому не враховувалося наповнення базових пакетів;
«№1 для смартфонів», обґрунтовуючи це твердження певним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора.
В АМКУ зробили висновок про те, що використання недостовірної та маніпулятивної термінології могло надати lifecell неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище порівняно з конкурентами. Тому поведінку мобільного оператора охарактеризували як несумлінну конкуренцію та наклали штраф - 10,4 млн грн.
У коментарі Retailers прес-служба lifecell сказала, що не згодні з висновками АМКУ щодо поширення помилкової інформації та вважають їх безпідставними та необґрунтованими. Оператор наголошує, що надавав виключно правдиву інформацію про лідерство за конкретними показниками, підтвердженими авторитетними джерелами та не спростованим Антимонопольним комітетом.
У lifecell вважають, що "в Україні досі відсутнє належне регулювання питання визначення лідерства та його критеріїв на ринку телекомунікацій, що означає, що всі оператори на ринку можуть заявляти про свої лідерські позиції".
Retailers звернувся за коментарем до “Київстару”. На момент публікації новин він ще не був готовий.
Джерело: Depositphotos
Автор: Олександр Шаріпов