Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Український бренд KOMASHNYA розробив фірмовий стиль одягу Київстар
Компанія Київстар розпочала співпрацю з українським брендом KOMASHNYA. Дизайнери бренду розробили фірмовий одяг для співробітників роздрібної мережі Київстар.
Комплект одягу складається з двох футболок і двостороннього бомбера, якими вже зараз забезпечені майже 1200 продавців в 297 торгових точках Київстар по всій країні.
«Нове бачення дизайну форми Київстар полягає в тому, щоб в одному комплекті реалізувати комфорт, стиль, якість і функціональність. Поєднання асиметричної футболки зі спущеними рукавами та двостороннього бомбера з плащової тканини - це універсальний демісезонний варіант, який підходить і чоловікові, і жінці. Крій виконаний з урахуванням того, що у кожної людини є особливості фігури, тому ми обрали саме oversize. Крім стилю і універсальності, форма містить в собі ще інформаційну цінність. Так, наприклад, якщо консультант одягнув бомбер жовтою стороною - це значить, що в магазині проходять акції і є промопропозиції», - прокоментували дизайнери бренду Маргарита та Максим Комашня.
«Ідея створення дизайнерської форми виникла ще тоді, коли був запущений новий формат магазинів NEO 3.0. Ми вклали багато ресурсів, щоб зробити обслуговування наших абонентів ще більш швидким і комфортним, діджиталізували багато процесів, а зовнішній вигляд торгової точки тепер виглядає більш інноваційно. Рішення змінити стиль наших консультантів стало цілком закономірним. Ми вирішили залучити українських дизайнерів для створення унікального, зіркового одягу.
Зараз, дивлячись на всю картину загалом, ми розуміємо, як гармонійно доповнили один одного всі візуальні і операційні зміни», - поділилася керівник дирекції роздрібних продажів Київстар, Ольга Смисльонова.
Бренд KOMASHNYA був обраний, в першу чергу, завдяки своєму креативному дизайну, а також високого стандарту виробництва. У бренда є своя лінія пошиву, що гарантує особистий контроль процесу та якісний результат.