Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Під час “Чорної п’ятниці” обсяги покупок клієнтів monobank зросли майже вдвічі у порівнянні з минулим роком
Фото: PaySpace Magazine
Monobank підбив підсумки "Чорної п'ятниці", зазначивши, що порівняно з минулим роком обсяги покупок, здійснених клієнтами банку, зросли майже вдвічі. Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі.
За його інформацією, минулого року з 23 по 29 листопада з використанням карток monobank здійснено 11,8 млн покупок на суму 3,5 млрд грн. A цього року з 22 по 28 листопада клієнти здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн.
Також під час "Чорного тижня" учасники програми розстрочки та "Покупки частинами" у 2020 році здійснили 51 000 покупок на 0,3 млрд грн, а у 2021 році — 127 000 покупок на суму 1,1 млрд грн.