Під час “Чорної п’ятниці” обсяги покупок клієнтів monobank зросли майже вдвічі у порівнянні з минулим роком

30.11.2021
412

Фото: PaySpace Magazine

Monobank підбив підсумки "Чорної п'ятниці", зазначивши, що порівняно з минулим роком обсяги покупок, здійснених клієнтами банку, зросли майже вдвічі. Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі.


За його інформацією, минулого року з 23 по 29 листопада з використанням карток monobank здійснено 11,8 млн покупок на суму 3,5 млрд грн. A цього року з 22 по 28 листопада клієнти здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн.

Також під час "Чорного тижня" учасники програми розстрочки та "Покупки частинами" у 2020 році здійснили 51 000 покупок на 0,3 млрд грн, а у 2021 році — 127 000  покупок на суму 1,1 млрд грн.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.