Трафік ТРЦ впав на 24,84% проти аналогічного періоду минулого року. На «Чорну п’ятницю» ситуація може покращитися

23.11.2021
2427

Фото: rau.ua

Watcom Україна порахувала Shopping Index, згідно з яким, трафік у перший тиждень листопада впав на 27,12% щодо попереднього тижня 2021 року і на 24,84% проти аналогічного періоду минулого року. Про це повідомляє Malls Club.


Проте вже відбулася адаптація як ТРЦ, так і відвідувачів до нових умов, і трафік незначно вирівнявся — падіння на 45-му тижні до аналогічного тижня 2020 року склало вже 12,22% (зі зростанням до попереднього тижня 2021 — 6,89%).

Найближчими тижнями експерти Watcom Україна прогнозують тренд на покращення трафіку. 

За словами директора Watcom Україна Сергія Бондара, хоча експерти й прогнозують у світі 20% зростання продажів у «Чорну п'ятницю», цей сезон досить складний для сфери рітейлу в Україні: це і карантинні обмеження, і затримки постачання або навіть дефіцит ходових позицій популярних продуктів, і зростання транзакцій онлайн. 

Незважаючи на це, споживчі настрої, за даними Info Sapiens, залишаються практично незмінними: всі основні індекси суттєво покращилися у порівнянні з жовтнем попереднього року, крім інфляційних очікувань (зростання за рік на 6,4 пунктів). А це зростання очікувань споживачів у поєднанні з активністю рітейлу та ТРЦ завжди позитивно впливає на рівень продажів. 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.