"Алло" планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Крім торгових сервісів, компанія почала розвивати логістичний та фінансовий сервіси

22.11.2021
1134

Фото: ТРЦ "Злата Плаза"

“Алло” планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна", з посиланням на заяву СЕО групи компаній “Алло” Максима Раскіна у ході “Дніпровського економічного форуму”. 


 «Ми тепер національний маркетплейс, але це треба довести. Наше завдання – дати споживачам найкращий сервіс, розвивати екосистему, розвивати мобільний додаток, у якому споживач може замовити логістичні послуги, і фінансові сервіси, і використовувати програму лояльності, і найширший асортимент, за рахунок , зокрема, партнерів маркетплейсу», – заявив Максим Раскін. 

За його словами, компанія розділила свої послуги на окремі продукти, і у кожного продукту з’явився Product Owner (людина, яка керує виробництвом товару). Він також розповів, що компанія почала працювати за принципом екосистеми, будувати для споживачів не тільки торговельні сервіси, а й супроводжуючі сервіси, такі як логістичний та фінансовий сервіси.

Зараз на сайті “Алло”, крім власних товарів, також представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн активних карток товарів. 



Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.