Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
"Алло" планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Крім торгових сервісів, компанія почала розвивати логістичний та фінансовий сервіси
Фото: ТРЦ "Злата Плаза"
“Алло” планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна", з посиланням на заяву СЕО групи компаній “Алло” Максима Раскіна у ході “Дніпровського економічного форуму”.
«Ми тепер національний маркетплейс, але це треба довести. Наше завдання – дати споживачам найкращий сервіс, розвивати екосистему, розвивати мобільний додаток, у якому споживач може замовити логістичні послуги, і фінансові сервіси, і використовувати програму лояльності, і найширший асортимент, за рахунок , зокрема, партнерів маркетплейсу», – заявив Максим Раскін.
За його словами, компанія розділила свої послуги на окремі продукти, і у кожного продукту з’явився Product Owner (людина, яка керує виробництвом товару). Він також розповів, що компанія почала працювати за принципом екосистеми, будувати для споживачів не тільки торговельні сервіси, а й супроводжуючі сервіси, такі як логістичний та фінансовий сервіси.
Зараз на сайті “Алло”, крім власних товарів, також представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн активних карток товарів.