Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження eMarketer: лише 42% представників покоління Z довіряють компаніям
Фото: rau.ua
Згідно з дослідженням eMarketer лише 42% представників покоління Z заявили, що довіряють компаніям. Це нижче, ніж у міленіалів (50%), хоча довіра між обома групами впала з 2018 року (Salesforce).
Лише 48% представників покоління Z у всьому світі вважають, що бізнес має позитивний вплив на суспільство. 53% представників покоління Z заявили, що бренди загалом справляють враження автентичних,такої ж думки дотримуються і покоління міленіалів (61%).
Щодо реклами, то покоління Z віддає перевагу тій, яка демонструє реальних клієнтів, які представляють різні аудиторії. Вони рідше, ніж представники старшого покоління, почуваються комфортно під час перегляду персоналізованої їм реклами, з урахуванням зібраних особистих даних. Хоча все ж більшість, як і раніше, кажуть, що їм потрібна персоналізація від брендів, яким вони лояльні.
Представники покоління Z дедалі більше незадоволені тим, як компанії використовують їхню особисту інформацію, і стають більш кмітливими та обережними у тому, що вони розголошують. Майже рівні частки представників покоління Z та міленіалів (59% проти 57%) вже відчувають, що втратили контроль над тим, як компанії використовують їхню особисту інформацію (Salesforce). Тільки 39% представників покоління Z довіряють брендам захист своєї інформації після того, як вони вирішили поділитись нею (Fluent)