Дослідження Mastercard: 70% представників покоління Z в Україні купують в онлайні не рідше одного разу на місяць

21.09.2021
711

Фото: Depositphotos

Компанія Mastercard провела дослідження у рамках вивчення споживчих звичок і поведінки представників покоління Z в Україні. Згідно з ним, 64% молоді фактично живе у соціальних мережах, використовуючи їх у якості основних джерел інформації та натхнення. Близько 70% роблять покупки онлайн не рідше одного разу на місяць, а 60% вибирають cashless, відмовляючись від готівки. При цьому молоді люди активно залучені до виконання соціальних та екологічних проблем, чекаючи того ж від брендів.


 

Цифровий стиль життя

68% українських представників покоління Z кожен день проводять час у соціальних мережах, які залишаються основним джерелом інформації, натхнення і спілкування. При цьому кожен п'ятий опитаний щодня створює і публікує контент на своїх особистих сторінках. Найбільш активна українська молодь в YouTube (91%), Instagram (83%) і Facebook (58%).

Цифровий стиль покупок

У більшості українських респондентів покоління Z (86%) вже є банківська карта, до того ж 60% користуються нею частіше, ніж готівкою, а 35% — взагалі намагаються уникати кеша і платять карткою всюди, де це можливо. Крім того, 42% вже розраховуються за допомогою смартфонів, і 56% заявляють, що у майбутньому NFC-оплати смартфоном стануть для них домінуючою або єдиною формою оплати.

Що стосується e-commerce, то 70% купують сьогодні в інтернеті не рідше одного разу на місяць — в основному одяг (54%), косметику і засоби по догляду (39%) або ж замовляють онлайн доставку з кафе і ресторанів (39%).

Також покоління Z любить знижки та акції: 66% завжди моніторять пропозиції кількох продавців перед покупкою, а 67% завжди перевіряють, чи немає такого ж товару по акції.

Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.