Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Відвідуваність ТРЦ у “червоній" зоні в середньому впала на 50%
Фото: Цензор.НЕТ
За період роботи під час карантину торгові центри демонструють падіння відвідуваності приблизно на 50%. Про це під час пресконференції “Перші результати роботи рітейлу та ТРЦ під час карантину” розповів Голова правління Асоціації Рітейлерів України Андрій Жук.
За його словами, в деяких магазинах продажі впали на 80%. Він також наголосив, що обмеження вплинуть на розмір податків, які надходять в державний бюджет. Наприклад, згідно з дослідженням Асоціації, один ритейлер за місяць може недоплатити близько 40 млн.грн податків.
Про падіння відвідуваності розповів і заступник генерального директора компанії “Епіцентр” Володимир Гончаров. За його словами у “Епіцентрі” падіння трафіку сягнуло позначки у 31%.
Голова правління Української Ради торгових центрів Максим Гаврюшин зазначив, що ті ТЦ, які пропрацювали у “червоній” зоні два-три тижні, показують зниження відвідуваності на 30-50% у різних регіонах. За його словами, зниження по товарообігу орендарів ще більше. «Ми припускаємо, що у листопаді зниження товарообігу відбудеться приблизно на 60-70% у порівнянні з періодом до введення “червоної” зони», — розповів Гаврюшин.
Як повідомив виконавчий директор ТОВ “Арго — Торгiвельна мережа” (Benetton, Parfois, Orsay, Piazza Italia, Desigual, OVS, Penti та Mango) Павло Савчук, їхні продажі впали на 50-70% в залежності від типу магазину. Найбільше постраждали великі мультибрендові магазини, які забезпечують основну частину продажів компанії.
Авторка: Вікторія Лаврентій