Перед Всесвітнім днем шопінгу, у листопаді, українці стали більше купувати в онлайні, ніж у вересні

10.11.2021
2156

Фото: superg.ru

За даними OLX, напередодні Всесвітнього дня шопінгу жителі України почали активніше купувати в онлайні – на 12% більше, ніж у вересні. Найбільше шукають сезонний одяг та взуття, ноутбуки, iPhone 11, кухні та мотоцикли. При цьому частіше замовляють дитячий одяг та іграшки. У середньому українці витрачають по 700 грн на одну покупку в інтернеті.


 

Протягом жовтня лише на OLX українці замовили понад 401 000 товарів у 7 категоріях: дитячий світ, мода та стиль, транспорт, будинок та сад, запчастини для транспорту, електроніка, хобі, відпочинок та спорт.

Через OLX Доставка покупці зробили майже 75 000 замовлень предметів гардеробу для дітей (-1.5% порівняно з вереснем): на -21% стали менше купувати взуття для малюків та підлітків (32 000 у жовтні), але на +20% збільшилося замовлення тематичних іграшок – на Хелловін (32 000).

В активний сезон зміни гардеробу українці вже замовляють онлайн жіночий та чоловічий одяг – 57 000 успішних угод. Витрачають у середньому 400 грн. У жовтні кількість таких замовлень зросла на 15%.

До лідерів товарів потрапили й книги. Їх купували понад 20 000 разів, у середньому за 134 грн. Це на 60% більше замовлень, ніж у вересні.

Напередодні Всесвітнього дня шопінгу аналітики зафіксували сплеск пошукових запитів українців. Список бажаних покупок в онлайні виглядає так:

  • куртка – 286 000 запитів;
  • черевики – 217 000;
  • пуховик – 171 000;
  • кросівки – 150 000;
  • диван – 134 000;
  • кухня – 101 000;
  • сукня - 98 000;
  • ноутбук - 95 000;
  • мотоцикл – 93 000;
  • пальто - 91 000.

З iOS-пристроїв найчастіше шукають речі бренду Nike та Zara, за кількістю запитів — пуховики, черевики та телефони iPhone 11. Найпоширеніші запити користувачів з Android-пристроїв не пов'язані з назвами брендів – це куртки, черевики, пуховик, кросівки та дивани .

Всесвітній день шопінгу відзначається 11 листопада. Перший розпродаж на честь цього дня провів Alibaba Group на AliExpress. Це було присвячено Дню Холостяка, який відзначається у Китаї також 11 листопада.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.