Як підготувати свій бізнес до сезону свят. Рекомендації Google

05.11.2021
1135

Фото: Depositphotos

У своєму блозі  компанія Google дала поради локальним підприємцям, як підготуватися у сезон свят. Оскільки за даними Google підтримка місцевого бізнесу – один із трендів цього року: 56% споживачів у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка), які планують робити покупки у цей період, повідомили, що більше купуватимуть саме у такого бізнесу.


Рекомендація №1

Важливо, щоб переконатися, що ваші клієнти можуть легко знайти вас в інтернеті. Деякі покупці почали шукати товари та послуги задовго до початку сезону розпродажу. Згідно з дослідженнями Google та Ipsos 21% людей у ​​регіоні EMEA почали робити святкові покупки ще у червні, а 37% кажуть, що почнуть робити покупки раніше, ніж минулого року.

Рекомендація №2

Спілкуйтесь з клієнтами за допомогою профілю вашої компанії. У Пошуку Google або в Карті Google можна підтвердити профіль своєї компанії. Крім того, Google додав можливість надсилати повідомлення клієнтам безпосередньо з Пошуку.

Рекомендація №3

Покажіть, що ви маєте. Під час святкових розпродажів покупцям важливо знати, що саме є, перш ніж піти до магазину. У недавньому опитуванні 49% покупців у регіоні EMEA повідомили, що перед тим як купувати вони дивляться в онлайні, чи є товар у наявності в офлайні.

Є кілька способів переконатись, що ваша компанія з'явиться у результатах пошуку, коли покупці у святкові дні почнуть шукати товари. Асортимент можна розмістити через Google Merchant Center. Щоб показати у видачі окремі товари, можна додати їх вручну через профіль компанії у Пошуку Google.

Рекомендація №4

Рекламуйте свій бізнес локальним клієнтам за допомогою кампаній. За їх допомогою у святкові дні можна налаштувати пошук під покупців, які шукають схожі товари або послуги на Картах Google, у Пошуку, на YouTube та у Медійній мережі Google, та допомогти їм знайти те, що їм потрібно у вашому магазині чи ресторані.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.