Rozetka та інші компанії відмовляються від співпраці з брендом Yaro після репутаційного скандалу

19.10.2021
8171

Фото: Numo Buro

Маркетплейс Rozetka зняв з продажу продукцію бренду здорової їжі Yaro після скандалу з його засновницею Юлією Приваловою. Згодом це зробили "Сільпо" і Idealist, а також Winetime.


 Що трапилося?

Кілька тижнів тому Юлія Привалова опублікувала на особистій сторінці в Instagram селфі з чоловіком у Москві. Згодом вона видалила пост через критику у соцмережах. Тепер користувачі закликають до бойкоту, а товари бренду зникають з онлайн-магазинів.

Серед критиків дій Привалової був активіст Сергій Стерненко, який у своєму пості на Facebook звернув увагу, що продукція ТМ Yaro продають багато українських компаній і закликав їх відмовитися від співпраці з брендом.

Як відреагували компанії?

Першою продукцію ТМ Yaro зняла з продажу Rozetka. Про це повідомив Стерненко у Facebook: «Ще вчора Rozetka продавала 56 найменувань Yaro, і у наявності вони були майже всі, сьогодні протягом дня більшість товарів були видалені, а на всіх 20 ще показує в пошуку,що стоїть позначка" відсутній у продажу "».

«Тут треба поаплодувати Rozetka, тому що без таких" щеплень "брендам і їх власникам, які просто чекають коли хвиля хейту вщухне, не дійде», — зазначає автор Telegram-каналу Digital Masons.

Згодом Стерненко у Facebook повідомив, що від продажу продукції Yaro відмовилися також "Сільпо" і кав'ярня Idealist. Оновлено//   У мережі “Сільпо” журалістці Retailers підтвердили відмову від продукції ТМ Yaro:«У “Сільпо” було прийнято рішення про виведення продукції ТМ Yaro з асортименту. Більше поставок не буде. В онлайн-магазині вже зовсім немає вказаного товару. І зараз ще знімаємо з полиць у супермаркетах»//

 

Скриншот: Silpo.ua

Серед компаній, які також продають продукцію Yaro, продуктова мережа "Ашан" і мережа дарксторів Cooker. На їх сайтах поки що можна зробити замовлення. Оновлено// У Cooker також зникла продукція ТМ Yaro.«Наразі онлайн-супермаркет Cooker призупиняє продаж асортименту ТМ Yaro. Питання подальшого співробітництва буде вирішуватися окремо.» — повідомили в пресслужбі Cooker//

 

Скріншот: Auchan.ua

Скріншот: Cooker.net.ua

Спеціаліст з репутаційного менеджменту та антикризових комунікацій Сергій Біденко, на своїй сторінці у Facebook написав, що заклик бойкотувати Yaro спрямований не стільки на кінцевого споживача, скільки на великі компанії. «Схоже, саме їм (компаніям - ред.) Доведеться взяти на себе репутаційний тиск і комунікувати про можливість подальшої співпраці з цим брендом», — пише Біденко.

Що кажуть у Yaro?

18 жовтня бренд опублікував у соцмережах пост з вибаченнями і своїм баченням ситуації. У ньому наголошується, що з початку свого створення бренд ніс в собі українську ідею: «Yaro — це український бізнес і ми пишаємося цим». Відреагувала на ситуацію і сама Привалова. У своєму пості вона підкреслила, що завжди вважала себе патріоткою і вибачилася.

Авторка: Вікторія Лаврентій

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.