Активність користувачів TikTok перевищує YouTube у Британії і США

15.09.2021
2561

Фото: GettyImages

Згідно з аналізом пристроїв Android, проведеного App Annie, активність користувачів TikTok перевищила активність користувачів YouTube у США і Великобританії, проте YouTube залишається лідером у Південній Кореї. Очікується, що у цьому році бюджети у маркетинг на платформах виростуть.


Користувачі TikTok у США провели у додатку близько 25 годин у червні 2021, що на 51% більше, ніж на кінець 2019 року. Це більше, ніж в YouTube — 23 години, рівень, який залишався стабільним протягом останніх півтора років.

У Великобританії в червні користувачі провели у TikTok 26 годин, у порівнянні з 16 годинами на YouTube. З грудня 2019 року активність користувачів зросла на 81% у TikTok, а в YouTube — не змінилася.

Очікується, що обидві платформи виграють від зростання вкладень у маркетинг. При цьому найбільше зростання вкладень у 2022 році заплановано в онлайн-відео, контент інфлюенсеров і соціальні мережі. Хоча 72% маркетологів вважають рекламу TikTok інноваційною, тільки 28% вважають, що вона заслуговує на довіру. Крім того, TikTok продовжує розширять аудиторію — додатком починають користуватися більш старша аудиторія.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.