Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Google запустила в Україні інструмент для роботи у Google Maps. Як підприємці можуть ним скористатися?
Фото: Mfidie
Google запустила в Україні інструмент для підприємців "Пошук можливостей для бізнесу". Завдяки йому підприємці зможуть краще просувати свій бізнес в онлайні, використовуючи інструменти Google. Як повідомили у компанії, проект є відповіддю на масовий перехід бізнесу в онлайн після карантинних обмежень.
«Коли користувачі шукають у Пошуку і у Картах Google бізнес, схожий на ваш, вони можуть побачити безкоштовний профіль вашої компанії. Дізнайтеся, як максимально ефективно використовувати свій профіль, щоб клієнтам було простіше зв'язатися з вами, переглянути ваші пропозиції, забронювати візит тощо », - йдеться в описі сервісу.
В інструменті "Пошук можливостей для бізнесу" можна ввести назву своєї компанії, і отримати індивідуальні пропозиції щодо того, як поліпшити присутність у Пошуку і у Картах Google.
Поради Google по просуванню
- Регулярно оновлюйте інформацію про компанію: 4 з 5 споживачів використовують пошукові мережі, щоб дізнатися графік роботи, адресу та контактні дані. Клієнтам простіше зв'язатися з вами, якщо інформація у профілі компанії актуальна. Переконайтеся, що контактна інформація вірна.
- Відповідайте на відгуки клієнтів: 2 з 3 споживачів стверджують, що вибирають продавця, враховуючи відгуки.
- Уявіть свою компанію за допомогою фотографій: 90% споживачів віддають перевагу профілям компаній з фотографіями. Зараз може бути доречно продемонструвати, як ваша компанія дбає про безпеку клієнтів і дотримується правил.
- Розкажіть людям більше про свою компанію. Можна додати атрибути до профілю своєї компанії, щоб повідомити про нові послуги, наприклад замовлення з вулиці або безконтактну доставку.
- Покажіть свій асортимент. Серед товарів, доступних у вашому магазині, можна вибрати ті, які ви хочете порекомендувати своїм покупцям, і додати їх у профіль своєї компанії.
- Публікуйте новини. Повідомлення у профілі компанії - швидкий і зручний спосіб надавати клієнтам актуальну інформацію. Скористайтеся нашим безкоштовним набором маркетингових інструментів, щоб швидко підготувати персоналізовані повідомлення.
- Проводьте рекламні акції. Клієнти можуть підписатися на сторінку вашої компанії, щоб отримувати від вас останні новини.
Щоб докладніше ознайомитися з новим інструментом, Google пропонує підприємцям приєднатися до безкоштовного онлайн-тренінгу з розвитку цифрових навичок, який відбудеться 9 вересня 2021 о 16.00. Реєстрація доступна за посиланням.