Мережа Eldorado змінила позиціонування і філософію бренду. Основний фокус на сім'ї, а не на молодій аудиторії

07.09.2021
2815

Фото: Eldorado

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado почала трансформацію своєї бізнес-моделі і представила нове позиціонування і філософію бренду. Про це повідомили у прес-службі.


 В основі ребрендингу — сімейні цінності. Тепер слоган оновленого бренду Eldorado.ua — заради сімей, а бренд-стратегія — магазин для людей, зручний сімейний постачальник побутової техніки.

«У сучасних реаліях все рітейлери сконцентровані на мілленіалах, все намагаються омолоджувати аудиторію і у першу чергу привертати увагу фріків, гіків і гаджетоманів. Мережа буде виділятися серед всіх, розвиваючи свою нішу, свою аудиторію — сімейних, більш дорослих і усвідомлених людей, які влаштовують свій побут», — зазначає маркетинг директор компанії Оксана Куликова.

Рітейлер також вводить ряд нових сервісів:

  • Сімейні пакети підписки на послуги;
  • Безкоштовні базові послуги налаштування техніки;
  • Тест драйв техніки;
  • Утилізація старої техніки;
  • Комфорт зони для сімей у магазинах.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.