Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Monobank купив платформу для роботи з відгуками Experienza
Фото: Experienza
Онлайн-банк monobank купив платформу для роботи з відгуками відвідувачів Experienza. Про це повідомив співзасновник monobank - Олег Гороховський, у Facebook.
Що відомо про Expirenza?
Платформа Expirenza.com заснована у 2019 році київськими підприємцями Олександром Гудковим і Михайлом Селецьким.
Сьогодні у Expirenza більше 2000 клієнтів: ресторани, приватні клініки, салони краси та інші.
Серед користувачів Expirenza: Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, "Добробут", "Тайський" і "Китайський привіт", "Чорноморка", Sportlife і багато інших. У компанії працює 11 осіб.
Що зміниться?
За словами Гороховського, тепер сервіс об'єднає у собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами Expirenza. Для ресторанів з'явиться єдиний QR-код - відгуки, меню, оплата і чайові. Нова назва сервісу - Expirenza by mono.
Нові функції для прийому платежів, оплата замовлення по QR-коду та інші можливості будуть доступні закладам України вже у вересні-жовтні і будуть працювати з будь-якими банківськими картками.