Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: 70% покупців здійснювали покупки онлайн під впливом алкоголю з початку пандемії
Фото: Depositphotos
Під час пандемії сім з десяти споживачів робили покупки в онлайні, перебуваючи під впливом наркотиків або алкоголю. Такі дані наводяться в опитуванні "Shopping Under the Influence" ("Покупки під впливом"), проведеному купонатор CouponChief серед 1000 дорослих споживачів у США.
За даними опитування, 70% респондентів зізналися, що робили хоча б одну онлайн-покупку з початку пандемії у стані алкогольного сп'яніння або під кайфом. Чоловіки при цьому частіше здійснювали покупки в онлайні, ніж жінки: 76% проти 46%.
У цілому, за останній рік респонденти витратили у середньому $564 на покупки у такому стані. При цьому чоловіки витратили більше жінок: $583 проти $526.
Найпопулярнішою платформою для покупок став Amazon - його обирали 69% опитаних.
Найчастіше в онлайні у стані алкогольного сп'яніння користувачі купували одяг (46%), розумні портативні пристрої (30%), відеоігри (28%) або замовляли їжу (36%).
У середньому за місяць близько половини (49%) респондентів заявили, що вони робили покупки у стані алкогольного сп'яніння один раз. Найчастіше це робили мілленіали (74%).
У переважній більшості випадків вихідні були найпопулярнішим часом для покупок. Наприклад, 56% респондентів купували у суботу, 44% - у п'ятницю і 39% - у неділю. Найрідше покупки здійснювалися у середу або четвер (по 11% кожний). Вечір (57%) і пізня ніч (52%) були найбільш популярним часом для здійснення покупок.
Кожен десятий респондент зізнався, що не пам'ятає, у який день тижня він був у нетверезому стані або активно шопився в онлайні. А кожен п'ятий (21%) не потребував приводи для покупок.
Джерело: Chain Store Age
Переклад: Людмила Будина
Фото: Depositphotos