E-commerce-guide: новітні інструменти для подолання розриву між фізичними і цифровими технологіями

27.08.2021
3360

Фото: Depositphotos

У минулому році рітейлери з готовністю прийняли нові моделі купівельної поведінки в онлайні і офлайні, які, швидше за все, залишаться надовго. Retail Touch Point підготував інструкцію - що чекає попереду омніканальних рітейлерів і виділив 4 основні інструменти, які їм слід враховувати.


 

• Незалежність від каналу: споживачі більше не бачать відмінностей між фізичною та цифровим роздробом. Для них - це досвід, пов'язаний із взаємодією з одним брендом;

• Відсутність перешкод: досягнення минулого року ясно показали, що споживачі хочуть робити менше дій і мати більше опцій для покупок;

• Демократизація: інтеграція таких технологій, як AR, 3D-моделювання та візуальне розпізнавання роблять купівельний досвід персоналізованим за допомогою мобільного телефону; \

• Headless commerce: у онлайн-магазинів з'являється більше функцій і швидка адаптація стає необхідністю.

Як це не парадоксально, наступний етап еволюції e-commerce пов'язаний з фізичними магазинами

Оскільки поділ між фізичним і цифровим світами продовжує стиратися, рітейлерам доводиться відмовлятися від традиційної ідеї про роль фізичного місця розташування на шляху до покупки. Магазини стануть місцем натхнення для покупців, точкою фулфілмента, а мобільний додаток і сайти будуть вирішальними помічниками на всіх етапах здійснення покупок.

Відмова від самообслуговування

Завдяки таким способам доставки як BOPIS і самовивіз, рітейл знаходиться у процесі зміни парадигми - наприклад, одним з найпоширеніших варіантів доставки споживачеві є забрати замовлення на парковці магазину.

Щоб виконувати потреби клієнтів, магазини все частіше виконують функцію фулфілмент-центрів. Фактично зростання e-commerce може привести до того, що магазини по всьому світу будуть присвячувати до однієї третини свого простору обробці онлайн-замовлень, згідно з дослідженням Edge by Ascential.

Головні теми майбутнього десятиліття - знайти способи усунути труднощі на шляху на кожному кроці і пропонувати споживачам можливість здійснювати покупки будь-яким способом, який їм зручніший у даний момент:

Пандемія також підтвердила те, з якою швидкістю можуть бути реалізовані нові технології і послуги. Те, на що раніше могло знадобитися від трьох до п'яти років було зроблено за лічені тижні.


Анонс: запрошуємо 24 вересня 2021 року рітейлерів на виставку і конференцію #omniforum2021 про технології, які змінюють галузь


Комерція у смартфоні

Купуючи онлайн, споживачі очікують поліпшених вражень, які зроблять процес покупок легким, захоплюючим і персоналізованим з того моменту, як покупець "входить" до магазину.Однак одна річ, яку електронна комерція не може відтворити - примірка. Ця проблема незабаром може бути вирішена завдяки швидкому розвитку AR і 3D моделюванню.


Headless e-commerce 

Headless e-commerce - це тренд майбутнього. Поняття має на увазі незалежну роботу front-end і back-end частини програмного забезпечення: веб-сайту, онлайн-магазину, додатку і т.д.

Фронтенд-сегмент включає у себе такі речі, як CMS, платформи цифрової взаємодії (DXP), маркетинг і автоматизацію, персоналізацію, пошук, мерчандайзинг і управління інформацією про продукт (PIM). Бекенд включає у себе OMS, видимість залишків, платежі, податки, ціни, клієнтське обслуговування, повідомлення після покупки і обробку повернень. Між ними знаходяться загальні дані і послуги, до яких мають доступ обидві сторони: замовлення, сегментація клієнтів, актуальні каталоги продуктів, акції, аналітика і комерція/POS.

Headless e-commerce також пропонує гнучкість, яка стає важливою у світі, де моделі поведінки і очікування споживачів стрімко змінюються. Така комерція може підтримувати нові технології як тільки вони виникають. Це ідеально підходить для впровадження нових рішень для клієнтів вашого інтернет-магазину.

Переклад: Юлія Белінська

Фото: Depositphotos

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.