Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Як мотивувати споживачів купувати медикаменти в інтернеті — Google
Споживачі продовжують купувати ліки офлайн, але вибір вони роблять в мережі. Вплив інтернету на вибір покупця – майже на тому ж рівні, що і думка лікаря. Тому важливо вибудувати комунікацію так, щоб не втратити споживача. За словами Олени Прочиної, менеджера по роботі з індустрією HealthCare Google, ефективна стратегія присутності у воронці продажів складається з п’яти кроків.
-
Вивчайте поведінку користувачів
Потрібно визначити, на якому етапі воронки вони знаходяться. Швидше за все ті, хто щось зробив на сайті бренду, вже на етапі перед покупкою. Важливо довести споживача до кінця воронки.
-
Обирайте ефективні формати та платформи
Вибір платформи повинен бути продиктований не тільки етапом, на якому знаходиться користувач, але і точками дотику з ним. Інструменти Google допоможуть проаналізувати, де присутності бренду досить, а де варто посилити вплив.
-
Працюйте над креативом і релевантністю повідомлення
Важливо працювати над змістом рекламного ролика з урахуванням етапу, на якому знаходиться споживач. Коротке яскраве відео може спрацювати для побудови масового знання про бренд, а детальна розповідь про плюси товару – для мотивації до покупки.
-
Ведіть безперервну комунікацію
Діалог з покупцем повинен тривати нон-стоп, оскільки він постійно рухається по воронці зверху вниз.
-
Експериментуйте
Експерименти – тестування різних форматів, платформ і креативів допоможуть ухвалити правильний набір рішень, які спрацюють саме для вас.
Головні принципи роботи з рекламою у фарміндустрії:
-
Цифрові канали впливають на вибір товару, тому важливо вчасно привернути увагу споживача на шляху до покупки, і з цим допоможе digital-реклама.
-
Шлях до покупки ліків нелінійний і відбувається швидко, проте людина майже завжди шукає інформацію про ліки. Чим більше і доступніше ви розповісте про продукт, тим вища ймовірність, що споживач вибере ваш бренд.
-
У фарміндустрії покупці рідко йдуть по воронці гладко і безперешкодно. Щоб дотик відбувся, супроводжуйте користувача на всіх етапах шляху до покупки.
Джерела: RAU, Think with Google
Фото: Depositphotos