Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Adidas продає Reebok за $2,5 млрд. Це на мільярд дешевше, ніж вартість бренду 15 років тому
Фото: Shutterstock
Німецька Adidas AG домовилася про продаж бренду Reebok американської компанії Authentic Brands Group, йдеться на сайті компанії. Сторони розраховують закрити операцію на суму до $ 2,5 млрд в першому кварталі наступного року.
Adidas планує направити основну частину коштів від продажу Reebok на заохочення акціонерів.
«Reebok є важливою частиною Adidas, і ми вдячні за внесок, який зробили бренд і команда, яка за ним команда», - заявив голова Adidas Каспер Рорстед.
Покупцем Reebok стала американська Authentic Brands Group, яка володіє брендами одягу Forever 21 і Juicy Couture, щотижневим спортивним журналом Sports Illustrated, а також виробником тенісного спорядження Prince. За даними німецького журналу Manager Magazin, у покупці Reebok також була зацікавлена компанія VF Corp., якій належать спортивні бренди Timberland і North Face. Покупку бренду також розглядав китайський виробник спортивних товарів Anta International Group Holdings.
Adidas придбала Reebok у 2006 році за $3,8 млрд. Однак у кінці 2020 року компанія задумалася про продаж бренду і вже у лютому 2021 року Adidas заявила про готовність продати Reebok. На це, у тому числі, вплинуло падіння продажів бренду.
Adidas прийняв таке рішення у процесі розробки нової п'ятирічної стратегії. До кінця I кварталу 2021 року Reebok припинить діяльність у рамках Adidas.