Оборот Puma майже подвоївся у другому кварталі 2021 року. З усіх товарів компанії найкраще продавалося взуття

03.08.2021
2130

Фото: Retail Design Blog

У другому кварталі оборот і прибуток німецького бренду спортивного одягу Puma різко зросли. Всі регіони і продуктові підрозділи внесли свій вклад в впевнене зростання, пише Retail Detail.


 

З квітня по червень продажі компанії Puma збільшилися на 91,2% до майже 1,6 млрд EUR. Лідерами з продажу стали Північна і Південна Америка, у яких оборот збільшився на 165%. Європа, Близький Схід і Африка також показали значне зростання продажів на 85%.

Найстабільніше зростання продажів продемонструвала категорія взуття - на 108,6%. На цей підрозділ припадає майже половина всіх продажів Puma. Також сильно зросли продажі одягу - на 82% і аксесуарів - на 67%.

Чистий прибуток Puma склав 48,7 млн ​​EUR. У зв'язку з покращеними результатами Puma підвищила прогноз на рік. Тепер компанія очікує збільшення обороту не менш ніж на 20% (при постійному обмінному курсі) і операційного прибутку у розмірі від 400 до 500 мільйонів EUR.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.