Німецький онлайн-рітейлер Zalando розширює експансію у Центральній і Східній Європі

03.08.2021
2117

Фото: FashionUnited

Найбільший німецький онлайн-рітейлер одягу Zalando розширює експансію на три додаткових ринку: Хорватія, Естонія та Латвія. Крім того, компанія розширює свою партнерську програму на шість нових ринків. Про це повідомляє Retail Detail.


Zalando постійно розширюється у Центральній і Східній Європі. Після запуску у Литві, Словаччині та Словенії на початку цього року, компанія виходить у Хорватії, Естонії та Латвії.

У той же час компанія розширює свою партнерську програму на всі шість нових ринків. Таким чином, існуючі бренди-партнери отримають доступ до більш ніж 17,5 млн потенційно нових клієнтів. Крім того, нові місцеві рітейлери також можуть підписатися на партнерську програму і продавати свої товари через платформу онлайн по всій Європі.

Zalando продовжить розширення: платформа вже оголосила, що у наступному році увійде до Угорщини і Румунії.

  • За підсумками 2020 фінансового року виручка Zalando збільшилася на 23,1% до 7,99 млрд EUR, чому сприяв розвиток e-commerce під час пандемії. На частку Німеччини, Австрії та Швейцарії довелося 46,3% обороту компанії, виручка у цих країнах становила 3,67 млрд EUR, що на 24,9% більше, ніж роком раніше. У решті Європи продажі збільшилися на 23,8% до 7,9 млрд EUR.

  • Компанія поліпшила прогноз на 2021 фінансовий на тлі вдалого першого кварталу: виручка збільшилася на 46,8% до 2,2 млрд EUR, а прибуток збільшився на 4,2% до 93,3 млн EUR. До кінця фінансового року Zalando очікує зростання продажів на 31% до 10,5 млрд EUR, а прибутку - до 400 млн EUR. Рітейлер продовжить розширювати свою європейську логістичну мережу, яка налічує у даний час 10 центрів виконання замовлень, і до 2023 року додасть п'ять центрів до існуючої мережі.

  • У Швейцарії у рітейлера працює програма Connected Retail, що дозволяє локальним рітейлерам підключитися до платформи Zalando і продавати свою продукцію мільйонам клієнтів через інтернет. Протягом року продавцям будуть доступні знижені комісійні збори і щотижневі цикли виплат. Як запевняють у Zalando, програма дозволяє фізичним роздрібним торговцям збільшити свої продажі до 60% на квадратний метр.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.