Зростання e-commerce призведе до того, що третина торгового простору магазинів буде виділена для онлайн-замовлень

28.07.2021
773

Фото: Multichannel Merchant

Згідно з дослідженням Edge by Ascential, стрімке зростання e-commerce може привести до того, що магазини по всьому світу будуть виділяти до третини свого простору під виконання онлайн-замовлень.


 

  • До 2023 року онлайн становитиме 34,8% від усіх продажів, у порівнянні з 30% у 2021 році і майже 40% до 2025 року.
  • Продажі у традиційних магазинах, навпаки, знизяться - до 62,4% до 2025 року, у порівнянні з приблизно 70% у 2021 році.
  • Крім того, за даними e-Marketer до 2024 року обсяг послуг фулфілмента у магазинах досягне $140,96 млрд.

Пандемія спонукала рітейлерів переглянути процес виконання і доставки замовлень. Як великі, так і дрібні гравці, почали приймати онлайн-замовлення, пропонуючи покупцям різні способи доставки: до будинку, самовивіз у магазині або на парковці. При цьому бум e-commerce привів до того, що деякі рітейлери обробляли онлайн-замовлення прямо у своїх магазинах.

Це, за даними Edge by Ascential, призведе до того, що компанії продовжать використовувати фізичний простір магазинів для обробки онлайн-покупок. Тим не менш, аналітики відзначають, що фізичні магазини залишаться актуальними з точки зору маркетингу і прямих продажів покупцям.

"Магазин майбутнього" повинен стати фізичним порталом для знайомства з брендом і продуктом - місцем, де споживачі можуть надихатися, вчитися, співпрацювати, спілкуватися і експериментувати з новими продуктами, використовуючи при цьому цифрові точки дотику, такі як смартфони і соцмережі для збільшення відвідуваності магазинів і забезпечення того, щоб фізичні магазини могли працювати як частина великої взаємозалежної екосистеми. Це також означає, що магазин стане важливою частиною виконання доставки "останньої милі".

Джерело: Retail Dive

Переклад: Людмила Будина

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.