Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Clubhouse відкрив доступ для усіх користувачів. Раніше потрапити туди можна було тільки за запрошенням
Фото: Clubhouse
Соцмережа Clubhouse через рік, та навіть трохи більше, після запуску відкрила доступ для усіх користувачів і оновила логотип. Засновники Clubhouse заявили, що "система інвайт (запрошень) була важливою частиною ранньої історії" і що цей захід дозволив соцмережі зростати рівномірно.
За даними The Verge, зараз у списку очікування перебуває близько 10 мільйонів користувачів, усіх їх поступово додадуть у соцмережу. Даних про кількість користувачів Clubhouse немає, але, за словами засновників, щодня там створюються півмільйона кімнат для спілкування.
Нагадаємо, Clubhouse запустили у квітні 2020 року. У додатку користувачі спілкуються у так званих "кімнатах". Мережа набрала популярність в Україні на початку року. До початку березня 2021 року додаток завантажили 250 000 українців. Слідом за звичайними користувачами, Clubhouse почали освоювати українські компанії і рітейлери. Там вже зареєструвалися "АТБ-маркет", "Сільпо", "Алло", "Ельдорадо". Retailers писав, навіщо компании йдуть в цю соцмережу.