Zara не збирається закривати свої офлайн-магазини заради онлайн-продажів

19.07.2021
1217

Фото: fashionunited

Іспанський рітейлер Zara не збирається закривати свої магазини заради онлайн-бізнесу. Про це в інтерв'ю для Financial Times повідомив голова Inditex Пабло Ісла. На його думку, майбутнє галузі за гібридним підходом, який з'єднає традиційний рітейл і онлайн-сервіси.


 

«З тих пір, як ми почали продажі через інтернет, для мене стало нав'язливою ідеєю, що вони повинні бути повністю інтегровані з магазинами. Ми ніколи не хотіли вести окремий бізнес у мережі, навіть незважаючи на те, що з онлайн-продажами, котрі принесли нам у минулому році €6,6 млрд, ми є світовим лідером в області онлайн-моди», — зазначив голова Inditex  Пабло Ісла.

Одна з головних причин, чому магазини Zara залишаються такі важливі для розвитку бренду, полягає у тому, що це найкраще місце, де можна побачити, які товари користуються популярністю у покупців, пояснили FT у компанії.

Як пише FT, Zara почала приймати онлайн-замовлення у 2010 році. До 2019-го їх частка від всієї виручки бренду у €28 млрд склала лише 14%. Однак уже у 2020 році вона зросла до 32%, а замовлення, зроблені на сайті і у мобільному додатку Zara принесли близько € 1,2 млрд.

Нагадаємо, Zara планувала закрити понад тисячу магазинів у світі незважаючи на раніше укладені угоди компанії з іспанськими профспілками у створення робочих місць.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.