Китайський рітейлер Shein обігнав H&M та Zara з продажу у сфері швидкої моди у США

13.07.2021
3232

Фото: Shein

На тлі зростання витрат в онлайні, викликаного пандемією, китайський онлайн-гравець Shein став найбільшим фаст-фешн рітейлером у США. Зараз додаток компанії завантажують частіше, ніж Amazon. Про це йдеться у червневому звіті Earnest Research, повідомляє Retail Dive.


За даними звіту, станом на 16 червня, на частку Shein доводилося 28% продажів фаст-фешн у США. Це більше, ніж у H&M (20%), Zara (11%), Forever 21 (10%) та Fashion Nova (8%). На початок 2021 року частка Shein у загальному обсязі продажів індустрії швидкої моди становила 13%.

Earnest Research вважає, що різке зростання Shein можна пояснити стратегією бренду, яка орієнтована на мобільні пристрої. Зростання мобільних покупок було очевидним і у минулому році. Згідно з оцінками Sensor Tower Store Intelligence, під час "Чорної п'ятниці" 2020 року споживачі завантажили мобільні додатки для покупок майже 2,8 млн разів, що на 8% більше, ніж у 2019 році.

У цілому з січня 2021 року по середину червня ринок швидкої моди у США виріс на 15%. Згідно зі звітом, за той же період Shein виріс майже на 160%.

Незважаючи на зростання з початку року індустрії фаст-фешн, згідно з квітневим звітом UBS, виручка рітейлерів цієї сфери може впасти на 10-30% протягом наступних 5-10 років, оскільки споживачі все більше усвідомлюють шкоду для навколишнього середовища, що наноситься виробництвом одягу.

  • Про те, як популярний серед двадцятирічних онлайн-рітейлер Shein конкурує з Zara і H&M, можна прочитати за посиланням.

Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.