Дослідження: що мотивує покупців здійснювати покупки онлайн і у фізичних магазинах?

09.06.2021
7690

Фото: qnax.com

Аналітична компанія YouGov випустила звіт International Omnichannel Retail Report 2021, висновки якого засновані на опитуванні 18 000 споживачів на 17 ринках у січні-лютому 2021 року. Retailers виділив зі звіту основні мотиватори і бар'єри для здійснення покупок в фізичному ритейлі та онлайн-каналах.


 

Доставка і різноманітність - основні переваги онлайну для споживачів

Інтернет-магазини виграли в короткостроковій перспективі, вирішивши проблеми, з якими зіткнулися покупці через обмеження і соціальне дистанціювання. Доставка до дому - це мотиваційний фактор номер один для покупок в інтернеті. Аналітики очікують, що це буде тривати навіть після закінчення пандемії. В цілому зручність вважається найбільшою перевагою в онлайні, оскільки багато покупців кажуть, що їм "простіше купувати товари" та "легше порівнювати товари"  онлайн.

Ключові мотиватори для покупок в інтернеті, в% респондентів

Ще одне ключове перевага, яким явно володіє інтернет, - це "нескінченна" різноманітність, оскільки онлайн-асортимент не обмежений простором магазина. Але деякі покупці можуть бути перевантажені занадто великим вибором.

Бар'єри при здійсненні покупок онлайн

Плата за доставку і нездатність фізично спробувати продукти - найчастіе згадуються споживачами, коли мова йде про бар'єри для інтернет-покупок. Час очікування доставки стає перешкодою, особливо коли потреби покупців є терміновими. Інтернет-магазини поступово скорочують ці перешкоди, вкладаючи кошти в інфраструктуру, щоб скоротити час доставки, і впроваджуючи такі технології, як віртуальна реальність, щоб забезпечити більше відчуттів, як "в магазині".

Ключові бар'єри для покупок в інтернеті,  у % респондентів

Традиційний рітейл: швидкість і фізичний досвід

Фізичні магазини завжди будуть відігравати вирішальну роль в задоволенні певних потреб клієнтів. У найближчому майбутньому в магазинах з'являться враження, які неможливо знайти в інтернеті. Основні причини, через які люди роблять покупки в звичайному магазині, включають в себе можливість спробувати продукти. Технології розвиваються і поліпшуються, але жодна технологія не зможе повністю відтворити акт дотику до свіжих продуктів або примірки нових джинсів. Крім досвіду, швидкість транзакції може бути ще одним ключовим мотиватором для фізичних магазинів, особливо коли потреби є невідкладними.

Ключові фактори для покупок у фізичних магазинах, у % респондентів

Звичайні торговельні точки не позбавлені проблем, деякі з яких стали гострішими через пандемію. Причина номер один, по якій люди стверджували, що вони не робили покупки в звичайних магазинах, пов'язана з соціальними обмеженнями.

Ключові бар'єри для покупок у фізичному рітейлі, у % респондентів

Після того, як пандемія вщухне, для того щоб рітейлери могли рости, незалежно від того, чи працюють вони виключно в інтернеті, в звичайному режимі або в тому і в іншому, їм необхідно залучити більше покупців у свої магазини. Для цього вкрай важливо усунути бар'єри, які сьогодні можуть заважати певним групам покупців здійснювати покупки у них. Роздрібним мережам слід уважно стежити за тим, як вони створюють цінність за рахунок конкурентних рекламних акцій і пропозицій, а також підвищують зручність роботи своїх магазинів.

Переклад: Юлія Белінська

/ Якщо вас цікавить тема омніканальності і інновацій в ритейлі, запрошуємо вас на масштабну виставку і конференцію OmniForum2021, яка пройде 24 вересня 2021 року в Києві. Організатор - RetailersUA /

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.