АТБ купує Lidl, покупки для тварин в додатку і бургер з шоколадом — як жартували компанії і бренди на 1 квітня

01.04.2021
8469

Одежда для питомцве из пакетов IKEA. Скрин: из видеоролика IKEA

Сьогодні перше квітня, а це значить, що в соцмережах переважає жартівливий контент від брендів (навіть незважаючи на те, що Google другий рік поспіль скасовує жарти на перше квітня через пандемію). Retailers зібрав, як сьогодні (і за день до) жартували деякі українські та зарубіжні компанії.


Авіадоставка від "Сільпо"

Напередодні, 31 березня, роздрібна мережа заявила про те, що почала доставляти замовлення покупцям "до дверей" літаками в невеликі населені пункти, де не працюють логістичні оператори. Авіадоставка здійснюється 6 літаками з аеродрому в Київській області і в радіусі 40-хвилинного польоту від авіа розподільного центру (АРЦ). При цьому мінімальна сума замовлення таким видом транспорту — 1500 грн. Обмеження по вазі до 40 кг. Вартість доставки - 0 грн. Компанія також планує відкрити повноцінний dark skystore для оперативної обробки замовлень. Все це компанія описала в одному з розділів на своєму сайті.

Але щось нам підказує, що це першоквітневий жарт (в "Сільпо" досі мовчать).
Примітка: "Таки жарт".

Скріншот: з відео "Сільпо"

"АТБ-маркет" купує мережу німецьких дискаунтерів Lidl

1 квітня роздрібна мережа розіслала прес-реліз про покупку мережі Lidl, яка об'єднує близько 10 000 магазинів (у "АТБ-маркет" їх трохи більше 1 000). Операцію "обіцяють" закрити до кінця 2022 року. «У компанії LIdl розраховують, що АТБ вдихне нове життя в їх мережу», — написано в повідомленні компанії. Оновлення // Цю "новину" підготувала не компанія, а видання rau.ua //.

"Наша риба" від "Нашої ряби"

Бренд "Наша ряба" анонсував на своїй сторінці в Facebook запуск нового бренду охолодженої риби. "Наша риба" пропонує "унікальну норвезьку рецептуру, відсутність консервантів та зручну, безпечну еко-упаковку".

Скріншот: з відео "Наша ряба"

"Космічний" матрац від Jysk

Український підрозділ Jysk на своєму Facebook випустив дві новини пов'язані з космосом.

Перша — про космічний матраці, друга — про інші космічні товари. «Ми шукаємо, як можна використовувати сміття з космосу для виготовлення садового столу, який буде найбільш стійкий до атмосферних впливів. Якщо цей матеріал може впоратися з радіацією в космосі, тоді ні вітер, ні дощ на землі не будуть для нього проблемою».

Скріншот: з відео-ролика Jysк

 "Чіпування" від monobank

Сьогодні від monobank прийшло push-повідомлення "Заявка на чипування". За допомогою нього можна здійснювати перекази через рукостискання і безконтактно оплачувати покупки, навіть при відсутності терміналу. Крім того, чіп вимірює всі показники здоров'я, а також захищає від шахраїв.

Якщо натиснути на "встановити чіп", з програми monobank користувача переносить в фільтр в Instagram. Якщо їм скористатися, тоді котяча лапка "встановить" чіп у голову.

 

IKEA представила одяг для собак зі своїх пакетів

Австралійський підрозділ IKEA випустило на своєму Facebook реліз про лінійцю одягу для собак під назвою hund couture. Для створення одягу використовувався культовий синій пакет frakta.

Шоколадний Whopper від Burger King

У Сінгапурі Burger King заявив про продажі фірмового бургера Whopper з яловичиною з шоколадним соусом. Щоб підсилити ефект жарта, компанія запускає його в продаж. Бургер можна буде купити з 1 квітня до 15 квітня. Вартість бургера становить $6.40, а меню з колою і фрі — $7.90. Крім того, в меню з'являться шість наггетсів з шоколадним соусом.

Перекладач мови тварин iPetite. Додаток можна завантажити тільки 1 квітня

Малайзійський агрегатор онлайн-покупок iPrice Group заявив про запуск нової голосової функції для домашніх вихованців iPetite — за допомогою неї вони зможуть зробити замовлення і повідомити своїм власникам про товари, які вони хочуть.

Для цього потрібно активувати функцію голосу, натиснути на значок мікрофона і дозволити тварині говорити в нього. Додаток переведе мова на вибрану мову.

«Ми на крок ближче до того, щоб домашні тварини виконували свою єдину мету на цій планеті - бути нескінченно розпещеними», — йдеться в повідомленні компанії.

Автор: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.