Як бізнес може збільшити прибуток шляхом споживчого кредитування?

30.06.2020
3607
PR-Матеріал

У період кризи купівельна спроможність помітно впала, що негативно позначилося на бізнесі. Так, за оцінками “Прямого”, малий і середній бізнес втратили 60% доходів, а великий — 40%. Як в період кризи поліпшити показники продажів на 10% і вище — далі в матеріалі


Реалії сьогодення 

Поступово Україна рухається до послаблення карантинних заходів. Ринок праці потроху оживає. Комусь вже час робити ремонт або купувати сезонні речі, а у когось зламалася техніка і потрібна нова. Однак гроші на все це ще треба заробити. І поки повноцінної зарплати ще слід дочекатися, поточні проблеми треба якось вирішувати. За що жити покупцеві в цей період і де взяти гроші на необхідне вже зараз? Рішення пропонує сам продавець товару або послуги.  

Як бізнес допомагає собі та своїм клієнтам? 

Всі давно звикли, що магазини техніки кредитують покупців. Але є ніші, які не пропонують кредити споживачам. І дарма. Нам стало відомо, що компанії, які в кризу ввели у бізнес додатковий інструмент — онлайн-кредитування, — зуміли отримати збільшення продажів на 10%. Вони допомогли і собі, і клієнтам, забезпечивши їх безпроцентними кредитами. Наприклад, власник столичного магазину одягу дав можливість покупцям придбати товари на суму до 10 000 грн, співпрацюючи з кредитною компанією. Пропозицією скористалися сотні охочих. Цей спосіб підвищив середній чек бізнесу. 

Власник невеликої турфірми також розповів нам про своє партнерство з кредитором Moneyveo. Туристична компанія пропонує купити тур через сервіс онлайн-кредитів. Клієнти, які звикли довіряти турфірмі, із задоволенням бронюють путівки. Адже умови дуже привабливі — сума до 17 000 грн з комісією всього 51 грн за користування в кінці місяця (під 0,01% на день). До того ж цей вид кредитування дуже швидкий і зручний, не вимагає додаткових поїздок і очікування рішення щодо кредиту. Заявка подається і оформляється у турфірмі протягом 10 хвилин. Після чого відразу оплачується путівка. 

Турфірма має обіг і бізнес не стоїть на стопі. Він працює та приносить дохід, закриваючи потреби клієнта за допомогою онлайн-кредитування від партнера компанії. 

Просте вирішення великої проблеми 

Великим мережам магазинів, власникам салонів і спорткомплексів, ресторанам та іншим закладам, діяльність яких постраждала від карантинних заборон, суттєво допомогло б кредитування клієнтів. Впровадження в бізнес такої моделі — це спосіб збільшити прибуток і в стабільний час. Адже партнерство з МФО допоможе залучити нових клієнтів. 

Успішний досвід західних країн і України  

У багатьох європейських країнах мікрокредити вже давно використовуються в бізнесі, оскільки збільшують платоспроможність клієнтів. А в Штатах 71% мікрокредитного портфеля спрямований саме на бізнес-кредитування.  

Такі відомі компанії, як: Klarna, Bread, Affirm та інші використовують мікрокредити як метод оплати клієнтами послуг і підвищення середнього чека.  

В Україні онлайн-кредитування — це нове рішення для ринку В2В. Будь-якому покупцеві зручно швидко отримати суму, наприклад, 5000 грн, і одразу ж закрити якусь свою потребу. А після закінчення 30 днів погасити кредит, заплативши лише 15 грн процентів. При цьому продавець товару або послуги отримає всю суму одразу.  

Як впровадити кредитування у свій бізнес?  

Ми провели дослідження і з'ясували, що в Україні тільки одна компанія (найбільша на ринку онлайн-кредитування) працює в сегменті В2В. Йдеться про Moneyveo.  

Суть співпраці проста — ви розміщуєте на своєму сайті, у торгових точках і офісах флаєри Moneyveo з інформацією про можливість отримання вашої послуги/товару в кредит. Так ви пропонуєте клієнту придбати потрібне, “не відходячи від каси” або придбати послугу з цінником вище. Ви збільшуєте свій прибуток і не втрачаєте клієнта. Крім того, кожен місяць отримуєте партнерські бонуси за всіх клієнтів, які прийшли за вашим флаєром в Moneyveo.  

Ознайомитися з кредитною програмою можна на сайті для партнерів Moneyveo

Текст і фото: прес-служба Moneyveo 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.