Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Микита Артемчук став новим CEO маркетплейсу Prom
Микита Артемчук. Фото: AIN
Новим CEO маркетплейсу Prom став Микита Артемчук. Про це AIN повідомили в компанії
До цього Артемчук обіймав позицію Chief Product Officer і відповідав за розвиток платформи для підприємців і покупців.
Серед перших рішень Артемчука на новій посаді — структурні зміни всередині команди.
«Остаточного рішення щодо всієї структури ще немає, але дві людини зсередини перейдуть на нові посади — це CPO та CRO (Chief Revenue Officer). Також останню роль ми обʼєднаємо з посадою операційного директора», — розповів Артемчук AIN.
Наразі новий CEO планує розвивати уже наявні напрямки в компанії. Зокрема, розвиток клієнтського досвіду та фінансових сервісів на платформі: кредитів, оплати частинами, власної платіжної карти.
«Наразі в нас 6 млн покупців, які регулярно купують на Prom. Щодо інших цілей для маркетплейсу говорити поки рано, адже зміни сталися цими днями», — каже Артемчук.
Prom — маркетплейс у межах української продуктової IT-компанії EVO. До групи також входить RozetkaPay, Shafa, Bigl, Kabanchik. Наразі на платформі Prom працюють понад 60 тисяч підприємців, де переважно малий і середній бізнес. Наразі компанія звітує про 12 мільйонів відвідувачів щомісяця, половина з яких купують регулярно.