Британці створили ШІ-оракула, який передбачає майбутнє брендів

11.12.2025
81

Фото: скриншот

Британське креативне агентство The Gate запустило ШІ-оракула Chief Marketing Oracle, який пророкує майбутнє брендів. Про це повідомляє The Stable.

Оракул являє собою віртуального давньогрецького мудреця, який з гумором відповідає на найактуальніші питання маркетологів про 2026 рік.

Після стількох спроб агентств серйозно використовувати ШІ, ця частково цифрова іграшка, частково стратегічний мотиваційний ролик, є кумедним нагадуванням про те, що ШІ може бути інструментом для посилення (а не заміни) створеної людиною творчості, — відзначили журналісти.

Креативники ретельно продумали образ віртуального мудреця-провісника. Для нього розробили унікальний голос і навчили систему видавати пророцтва в "давньогрецькому стилі". Команда почала з 15 ретельно розроблених питань, потім спроектувала, закодувала і навчила модель, щоб вона щоразу видавала унікальні відповіді, дозволяючи маркетологам годинами задавати питання головному маркетинговому оракулу.

Погратися з моделлю і дізнатися майбутнє свого бренду можна за посиланням.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.