"Getpin зміцнює присутність онлайн, щоб збільшити офлайн-продажі", – Володимир Лещенко, co-founder Getpin

09.10.2019
2083
Партнер проекта

Ми вже звикли до технологічних можливостей: якщо хочемо поїхати в ресторан, то вбиваємо в пошукову систему його назву, а не адресу; коли шукаємо товари – місцевий пошук показує магазини поруч. 

Чому це важливо? 76% із тих, хто шукає локальну компанію, приходить в торговельну точку, а 26% з них здійснює там покупку протягом 24 годин. Це доволі велика виручка, особливо якщо накласти на реалії великого бізнесу. Getpin допомагає бізнесу з'являтися там, де його шукають клієнти. 

Getpin – це SaaS-сервіс для управління маркетингом локацій. З допомогою сервісу бізнес може управляти даними про всі філії або торговельні точки компанії більш ніж на п’ятдесяти ресурсах з єдиного онлайн-кабінету. Про це розповів Володимир Лещенко, co-founder Getpin під час стартап-сесії, що відбулася 24 вересня в рамках 6-го форуму OmniForum 2019


Яку проблему вирішує Getpin

Кількість точок комунікації бізнесу з клієнтами постійно зростає: сайт, мапи, сайти відгуків, соціальні мережі, каталоги, дошки оголошень, месенджери, та ін. 

Уявіть собі, що кожна платформа – це одна гральна карта. Бізнесу потрібно не тільки розмістити інформацію на кожній з них, але й оперативно змінювати її за потреби. 

Додайте до цього ще керування рекламою на різних онлайн-майданчиках, роботу з відгуками та коментарями – і ви отримаєте колоду карт, з якою важко впоратись навіть двома руками (треба знайти в колоді відповідну карту, ввести пароль, логін, та при цьому втримати інші карти). 

Щоб якісно керувати присутністю на цих платформах, потрібно багато часу і ресурсів – саме цю проблему вирішує Getpin. 

Getpin для малого та великого бізнесу

Ми інтегрували та об’єднали в одному вікні різні платформи – це близько 50 майданчиків з двостороннім зв’язком: вебсайт, карти, картографічні сервіси, соціальні мережі, каталоги, майданчики з відгуками, і навіть рекламні канали. 

Наш сервіс надає можливість керувати онлайн-присутністю бізнесу з єдиного вікна. 

Для малого бізнесу це один логін та пароль, щоб керувати всіма ресурсами, працювати з локальною рекламою (автоматичне створення оголошень) та дивитись статистику у зручному кабінеті.

Для великого бізнесу – управління будь-якою кількістю локацій через API; видалення неактуальної, застарілої або не відповідаючої дійсності інформації та дублікатів; гнучке розподілення доступів для співробітників з різних департаментів. 

Як це впливає на бізнес

У нас є кейс з компанією lifecell, якій ми допомогли навести порядок з локаціями — додали нові, прибрали старі та видалили локації-дублікати. Після цього опрацювали дані про локації та привели до єдиного стандарту. 

Менше ніж через місяць у цього клієнта майже вдвічі (+91%) збільшилась кількість переходів на сайт, звернень і відгуків та прокладених маршрутів.

Крім того, Getpin мінімізував ручну роботу по контролю даних: сервіс автоматично перезаписує внесену користувачами інформацію про бізнес (наприклад, на мапах Google) на коректну. Для чого це потрібно? Коректно заповнені дані надають можливість залучати ще більше клієнтів, отримувати більше позитивних відгуків і більше продажів. 

Висновок

Наш головний конкурент – це людина. 

Бізнес досі вважає, що люди можуть все зробити руками. Так, можуть, але це не ефективно та актуально виключно поки в нас є відносно недорогий людський ресурс. 

Людині треба дати стандарти, нею потрібно керувати, вона буде робити помилки, а при зростанні кількості локацій – просто не буде справлятись і доведеться збільшувати штат. 

Для прикладу, Getpin зараз керує більш ніж 5000 клієнтських локацій. Завдяки автоматизації, для управління цією кількістю потрібно всього дві людини.

Автор: Олександр Шокун

Фото: Анастасія Рожинська

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.