monobank виділив більше 200 млн грн на просування monoмаркет за рахунок знижок та реклами

01.09.2025
704

Співзасновник monobank Олег Гороховський заявляє про завершення бета-тестування маркетплейсу monoмаркет і запуск активного його просування за рахунок знижок та рекламної кампанії. Про це пише Інтерфакс-Україна


"У знижок є бюджет — 200 мільйонів гривень. Плюс запускаємо під це рекламну кампанію", – написав він у Телеграм у понеділок.

За його словами, клієнти отримують 10% знижки "на все-все, що бачите у monoмаркеті".

Щодо рекламної кампанії, то Гороховський не називав її бюджет та партнера, але повідомив, що вона побудована на перезнятих "класичних українських мемах".

Мобільний банк без відділень monobank заснували в січні 2017 року колишні топменеджери ПриватБанку Гороховський, Дмитро Дубілет і Михайло Рогальський. Він працює під ліцензією Універсал Банку, який входить до групи "ТАС" (Київ) і наразі, згідно з власними даними, обслуговує 9,86 млн клієнтів.

Читайте також: monobank почав розвивати мережу власних терміналів поповнення

Про запуск маркетплейс market by mono на базі мобільного застосунку monobank було заявлено 21 жовтня 2024р. Першими партнерами проєкту стали продавці техніки та електроніки Moyo, КТС і Click.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.