Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Український тревел-агрегатор Tickets.ua за час війни вийшов на майже 100 нових ринків
Фото: Tickets.ua
Онлайн-сервіс з купівлі квитків Tickets.ua на середину 2025 року доступний у 104 країнах, повідомив CEO та співвласник компанії Андрій Інгульський в інтерв’ю Forbes Ukraine. До повномасштабного вторгнення українська група працювала у менш, як десяти країнах
В умовах війни материнському холдингу Tickets.ua – австрійській TTN довелось швидко адаптуватися до нових реалій, каже Інгульський. До повномасштабного вторгнення компанія працювала у Німеччина та ще кількох країнах, зокрема Казахстані.
«Ми у швидкому режимі виходили на іноземні ринки, щоб диверсифікувати бізнес, – пояснив Інгульський. – Можливості зростання в країні, де йде війна, обмежені».
Деякі ринки компанія підключала довго. «А потім за один день відкрили 104», – каже він. З них 25 – це великі повноцінні ринки. Офіси з місцевими командами відкриті у восьми країнах.
«Ми присутні на багатьох непрофільних або малих, як-от умовна Зімбабве чи інші країни, що підключаються «пакетно», тобто разом з цільовими ринками», – пояснив Інгульський. За його словами, вони рідко дають відчутний результат.
Найбільші частки за маржинальністю за бізнесу мають ринки України (20%), США та Казахстану (по 10%) та ЄС. «Європейські ринки показують хорошу динаміку зростання – 30-40% на рік. У цілому ці регіони більш стабільні для нашого бізнесу», – додав Інгульський.
