Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
20% мерчантів користуються новою послугою маркетплейсу – доставляють замовлення в точки видачі Алло

Алло реалізував масштабний проєкт з логістики Алло Експрес і пропонує мерчантам новий спосіб доставки замовлень. Відтепер клієнти можуть отримати замовлені на allo.ua товари мерчантів у точках видачі маркетплейсу Алло. 20% мерчантів, які продають як імпортні товари, так і продукцію власного виробництва, вже користуються такою можливістю та відправляють клієнтам 50% замовлень саме в точки видачі маркетплейсу Алло
Пілотний запуск проєкту відбувся торік, тестування проходило в Києві з одним мерчантом. Пізніше проєкт розширився на Дніпро та Харків, також збільшувалася кількість як мерчантів, так і точок видачі. Наразі послуга працює повноцінно, а замовлені товари мерчантів можна отримати в одній з 256 точок видачі маркетплейсу Алло, які знаходяться у понад 100 містах України. Товари від партнерів приймаються в 19 магазинах Алло, з них 16 знаходяться у Києві, а 3 – у Дніпрі. До замовлення та доставки в точки видачі маркетплейсу доступні понад 100 тис. різних товарів. За статистикою, у мерчантів, які приєдналися до послуги, в точки видачі Алло доставляється кожне друге замовлення, а середній чек зріс майже вдвічі. Загалом же обсяги продажів товарів мерчантів на маркетплейсі Алло зросли за рік в 1,4 раза.
«Для наших партнерів-мерчантів та клієнтів маркетплейсу ця послуга з доставки товарів неймовірно зручна. Покупці замовляють онлайн товари як продавця Алло, так і мерчантів, і тепер можуть всі свої онлайн-замовлення отримати в точці видачі, що знаходиться поряд. Раніше клієнт отримував замовлені товари мерчантів виключно у поштовому відділенні, але ми розширюємо способи доставки і бачимо позитивні результати в тих мерчантів, які вже користуються нашою новою послугою», – розповідає Денис Корецький, керівник департаменту «Маркетплейс Алло».
Читайте також: Алло запускає онлайн-продажі електромобілів
Відправити у такий спосіб можна онлайн-замовлення до 30 кг. В особистому кабінеті мерчанта вже є функціонал, який дає можливість швидко приєднатися до послуги та розширити способи доставки товару покупцям. Поки послуга безплатна для мерчантів і ніяк не впливає на вартість замовлення для клієнтів.
Також маркетплейс зафіксував розмір комісії для нових мерчантів на рівні 5% незалежно від товарів, які вони планують продавати на allo.ua (зазвичай комісія змінюється від 6% до 25% залежно від категорії товарів). Комісія фіксується на два місяці з дня укладання угоди. Зареєструватися на маркетплейсі потрібно до 31 липня.
На маркетплейсі Алло вже тисячі підприємців з усієї України продають товари у майже п'яти тисячах товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. Щомісяця команда маркетплейсу обробляє близько 700 тис. нових товарів мерчантів, зокрема й у категоріях «Побутова техніка», «Зоотовари» та «Електротранспорт».
Алло – маркетплейс з товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.